Bijna niet meer ongesteld..?

<p>Hallo dames,</p><p>Wij zijn inmiddels bij ronde 6 aangekomen. Maar sinds vorige maand opeens bijna niet meer ongesteld. Wel een dag hoofdpijn maar bijna geen bloedverlies. Alleen bij afvegen, verder geen tampon of inlegkruisjes nodig. Vorige maand dacht ik oke kan een keer zo zijn maar nu is het weer zo weinig. Vorige maand en deze maand een test gedaan omdat ik dacht dat het misschien innesteling zou zijn maar testen zijn negatief.</p><p>Ik heb 15 jaar de pil gebruikt en van de zomer dus gestopt. Vanaf toen gelijk heel regelmatig een cyclus van 26 dagen gehad. Eisprong heb ik nu twee keer gemeten met een ovulatietest op dag 17. </p><p>Ik vraag me af of er andere zijn die ook opeens veel minder ongesteld zijn, Of eigenlijk bijna niet..? En wat jullie ervaringen daarbij zijn.</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Hallo Verie,ja ik heb hetzelfde! Vorige maand wel nog goed ongesteld, deze maand amper. Paar druppels roze, maar geen inlegkruisje nodig gehad. Ook geen krampen ofzo. Test blijft negatief dus ondanks dat mijn lichaam me het gevoel geeft dat er iets zit zegt de test van niet. Maar wel gek hè? Dat je ovulatie wel gewoon is geweest, waar is alles nu gebleven dan? 
 
Nee ik heb verder ook nergens last van. Een jaar geleden had ik er voor getekend zo ;) maar nu ga je toch overal aan twijfelen!
 
Hier precies hetzelfdeVorige ronde was ik ook alleen ongesteld met afvegen en dat ook maar 2 dagen. Heb wel een cyclus van 38 tot 53 dagen gehad . Sinds mei gestopt. Zit nu op dag 36 en hoop dat nu raak is. Aangezien ik vreemde dingen voel in mn lijf 
 
Hier het zelfde, was altijd maar 2 a 3 dagen ongesteld. En nu sinds 5 maanden (wel regelmatig) maar 1 dag licht ongesteld. Voor de rest ook gewoon ovulatie, en krampen en hoofdpijn. Volgens mij is het niets om je zorgen over te maken ;)
 
Terug
Bovenaan