bijna niet meer poepen

Sinds ik aan het afbouwen ben met bv, sinds een zaterdag poept Ilse bijna niet meer.
toen ik bv gaf had ze 6 poepluiers per dag. nu poept ze 1 keer per dag een luier vol, dan zit ze er helemaal onder.
sinds gister heeft ze nog niet gepoept.
Hoe veel keer per week moet ze een poepluier hebben.
ze heeft wel flinke plasluiers 6 per dag.

Groetjes henny
 
Hallo,

Ik herken het inderdaad. Daan had toen ik nog bv gaf 5a 6 poepluiers per dag en van het een op andere moment was het nog maar 1 per dag of om de dag.
Maar ik ben met ruim 6 weken gestopt met bv en sinds Daan fv krijgt zit hij op 1a2 poepluiers per dag. Maar mijn nichtje heeft maar 1x in de 2a3 dagen een poepluier dit schijnt niet erg te zijn hoor, maar als je het niet vertrouwd kun je altijd contact opnemen met het cb.

Groetjes Saskia
 
Mijn Robin heeft maar 1 week bv gehad en de rest kv. Ze poept gemiddeld 1 x per dag, maar soms ook wel eens 2 x of een dag of 2 niet.
Ken iemand waarvan het kindje maar 1 x per week poepte.

Groetjes....
 
Hoi Henny,

hier ook maar 1 poepluier per dag en soms zelfs minder. Zolang de kleine er geen last van heeft is het niet erg. Alleen lastig omdat je dan veel moet wassen. Mijn zoon poept altijd 's ochtends is bed dus ik kan elke dag z'n bed verschonen en als ik hem hoor ga ik er maar uit omdat ik weer dat hij in de poep ligt ook al is hij nog gezellig aan het kletsen.

succes Ineke en Thijn (5mnd)
 
Hallo

Nou Ilse heeft vandaag flink gepoept, ze had net haar flesje leeg en ja hoor daar begon ze, haar luier weer flink vol en stonk verschrikelijk. Zou wel door de kv komen.

henny
 
Terug
Bovenaan