Bijna NOD,zo onzeker.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Aanstaande zondag is mijn NOD.
Ik zit in ronde 5 nu.
Bij mijn eerste was ik doorheen de pil zwanger.
Nu met mijn nieuwe vriend zijn we samen bezig voor nummer 2.
Dacht dat het snel ging gaan zoals de eerste keer maar verkeerd gedacht:)
Ben sinds deze maand ovulatietesten gaan gebruiken,hieruit bleek dat mijn eisprong vroeger was dan verwacht.
Mijn cyclussen waren,21 dagen,23 dagen,25 dagen,27 dagen,21 dagen.
Rond mijn eisprong 3 dagen na elkaar geklust dus zeker op het goeie moment.
Nu had ik wel wat kwaaltjes die op zwangerschap kunnen wijzen maar die had ik elke maand en toch ongi geworden dus daaruit maak ik niets.
Ik heb nu wel veel meer last van pijn in mijn baarmoeder,het zijn zo van die steken,soms zijn ze weer weg en dan komen ze weer terug.
Ook ben ik soms misselijk wat ik de vorige maanden niet had.
Nu vandaag moest ik een pamper verversen van een kindje die op visite is,lag ik daar te braken zoals de meeste mannen:)
Dit heb ik ook nooit.
Ik heb vanmorgen een testje gedaan van het kruidvat en die was zo negatief als het maar kan zijn.
Dus ja daar verdween de hoop weer.
Kreeg hier net mijn nieuwe lading ovulatietesten in de bus,dacht doe maar eens een ovulatietest want die zou dan toch ook negatief moeten zijn.
Deze was dus licht positief,iemand een idee hoe dit komt.
Ik had al gehoord dat er altijd LH in je urine zit maar ik teste voor mijn eisprong enkele dagen negatief dus ja dit kan het ook niet zijn.
Heeft iemand een idee,ik weet niet meer wat ik moet verwachten hoor.
Ik weet we zijn nog niet zo lang bezig maar toch begint het voor mij al te wegen.
Bij mijn eerste ben ik alleenstaande mama geweest en was ze niet gepland,wel heel erg welkom hoor want tis een schatje.
Nu zit onze relatie zo erg goed en wil het niet lukken.
Liefs orchi

Ha meid, ik ga even streng zijn.... (ahum).... dat het niet wil lukken mag je niet zeggen hoor want je bent pas 5 maand bezig! Je mag er een jaar over doen!!! Dat je bij je eerste door de pil heen zwanger bent geraakt, was natuurlijk een  onverwacht geschenk. Nu zul je de weg moeten gaan van de meeste stellen en dat is elke maand afwachten en gespannen zijn..... kortom niet altijd even leuk en je kunt er ook behoorlijk onzeker over zijn als je in de vruchtbare periode gevreeen hebt en niet zwanger bent.... toch is zwanger worden geen optelsom. Zelfs als je op het goede moment vrijt is de kans maar 20-25% dat je zwanger wordt.... dus houdt moed, waarschijnlijk ben je binnen nu en een halfjaar zwanger. Gun het de tijd en de rust.
maar ik snap het wel hoor, want je wilt het zo graag!!! En dan is elke maand er 1 teveel. Klein voorbeeldje: vrienden van ons waren bij de eerste gelijk zwanger en voor de tweede hebben ze een jaar geklust! Dus ja..... het wil dus niets zeggen.... ga er maar vanuit dat het gewoon nog even duurt, misschien ben je in de zomer wel lekker zwanger....

Ik gun 't je hoor, fijne paasdagen!

Zijn de rd's al gekomen of heb je toch ondertussen positief getest????

Terug
Bovenaan