Bijna NOD

Nog even en dan is mijn NOD. Morgen volgens mijn eigen cycles. Maar verleden keer was ik 4 dagen overtijd, dus reken ik ze er nu maar bij. Dus dan is dinsdag mijn NOD. Ook al snel.

3 Weken geleden was ik zo depri dat ik nog niet zwanger was, dat ik had besloten om er niet meer zoveel mee bezig te zijn, voor zover dat kan.
Ik stopte met tempen. Wat eerst wel moeilijk was, maar uiteindelijk emotioneel heerlijk.
Geen stess, geen verplichte sex. Maar gewoon wanneer we zien hadden, nou hebben we dat bijna altijd, maar als het moet is het toch anders.

Het is alsof mijn lichaam ook tot rust komt. Op af en toe ongipijn na, heb ik helemaal geen "kwaaltjes". Heerlijk.

Ik wil nog steeds heel graag een kind, maar het is niet meer het belangrijkste. Wat het voor mij wel een hele poos is geweest.
Het gezin wat ik nu heb is het belangrijkste.

Nou ben ik ook een gelovig mens en daar komt ook een heleboel rust uit. Ik kan tenslotte toch niet beslissen wanneer de baby komt, dat is in Gods handen. Geduld is voor mij moeilijk, maar ik heb geen andere keus.

Nou gaan wij maandag over een week, heerlijk 3 weken op vakantie. Waarschijnlijk naar Frankrijk. Dus dan is het alleen maar genieten. En hopelijk heel mooi weer. Als er maar een speeltuin en een zwembad op de camping is dan geniet ik zoveel van Nathaniel die dan geniet.

Het zal wel wennen zijn dat ik 3 weken niet op het forum kan lezen. Het is echt verslavend.

Iedereen succes

Liefs Tatjana
 
Je hebt gelijk meid. Niet wij maar een hogere macht beslist of je een kindje mag sragen of niet. Veel plezier in Frankrijk en laat jezelf lekker tot rust komen. Geniet van je gezinnetje. xxx
 
Hoi Tatjana,

Geniet maar lekker van je vakantie en gun jezelf inderdaad wat rust. Het zal jullie goed doen. En breng de zon mee als je terugkomt.

grtjs,

Ikke
 
Hoi Tatjana,

Ook van mij een hele prettige vakantie gewenst met lekker veel rust en geniet maar lekker van Nathaniel!

Veel succes morgen met je NOD en anders as dinsdag, laat je dan nog wel weten hoe het zit voordat je weggaat? en als je al weg bent dan komen jullie met zijn viertjes terug!!

Ik ga ook as woensdagnacht op vakantie naar Griekenland, en misschien komen wij met zijn 3e terug dus dat zou leuk zijn!!
liefs: Chili
 
Terug
Bovenaan