bijna NOD

A

Anoniem

Guest
Hoe staat het met mijn mede NOD genoten van 7 sept???? Mijn NOD komt waarschijnlijk 4 dagen later omdat mijn eisprong 4 dagen later was. Misschien toevallig maar ik ben afgelopen maand de maansteen gaan dragen en prompt is mijn eisprong op de dag van de volle maand, toeval??
veel liefs
Marielle

Ik had exact hetzelfde! Mijn eisprong werd uitgesteld tot volle maan. Weird, he? Alhoewel, het is de natuur; er zit 70% water in je lijf met een zoutgehalte en de zee reageert ook op de maan, dus waarom wij niet?

Je moet je NOD verleggen, inderdaad, want variatie in cycli ligt aan de periode voor de eisprong, de periode erna is vrijwel altijd gelijk, dus tussen eisprong en alles afstoten door de baarmoeder.

Succes!
Martine

Hier nog geen duidelijke tekens van de duivels maar mijn nod zou ook wel eens een paar dagen later kunnen zijn omdat het de eerste keer gaat worden na het stoppen met de pil. Wat duren die dagen dan lang hè? Jeetje.. En dit is pas ronde 1...

Groetjes,
A.

Hoi,
Ik heb mijn NOD ook morgen, ik zit nu in ronde twee.
Maar merk nu (waarschijnlijk omdat ik al een kind heb)dat ik toch wat ongeduldiger ben.
En het vervelende is dat ik wel gerommel voel alsof ik ongesteld moet worden, maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook met buikpijn rondgelopen de eerste 2 weken.
Dus daar kan ik ook niets van afleiden.
groetjes, Helena.

Terug
Bovenaan