Bijna NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vrijdag is mijn NOD. Zo spannend !!! Ik voel mij beroerd, gisteren hoofdpijn, mega vet haar en de hele tijd steekjes en krampjes in mijn onderbuik. Ik weet het niet hoor !!! Zal het dan deze maand zo zijn ??? Ik hoop het zo.

Wat betreft het vette haar heb ik op het zwanger-zijn forum een vraag gesteld of dat een zwangerschapkwaal kan zijn. Het klonk de zwangere dames heel bekent in de oren. Dus er is hoop ????

Dikke knuffel van Biaggi

Ha Biaggi,

Inderdaad spannend!!
Ik hoop dat je zwanger bent.
Heel veel succes.

liefs niempie

Wauw, het klinkt wel heel erg zwanger!ik hoop het zo voor je!

Bedankt Niempie & Jet, het doet mij altijd goed om te horen dat jullie meeleven !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hé Biaggi,

Vrijdag is ook mijn NOD, ben dus voor mezelf aan het duimen...maaarrr ga dit nu ook EXTRA voor jou doen, laten we hopen dat de ongi bij ons allebei wegblijft!!!

Liefs Kaa

He Biaggi,

Ik was hier weer eens aan het neuzen en zag je berichtje.

Nou ik moet zeggen dat ik elke dag mijn haar wel kan wassen sinds ik zwanger ben. Het is zo ontzettend snel vet en die steekjes waren toch bij mij ook de eerste tekenen. Die felle steekjes in je buik het lijken af en toe net speldenprikjes.

Ik hoop het voor je.

Succes Bibi (augustus forum 05)

Voor Kaa,

Ik ga ook voor jou duimen dat je ongi weg blijft.

Voor Bibi

Leuk een berichtje van jou. Hopelijk heb je gelijk !!! De steekjes zijn idd net speldeprikjes en kunnen gemeen zeer doen. Bedankt voor je reactie.

Liefs van Biaggi

Terug
Bovenaan