Bijna NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Voor ieder die uitgevogelt heeft hoe het weer werkt: Welkom terug! Wat een gedoe! Het heeft even geduurd voor ik erop was, en door had hoe het allemaal werkt. Maar goed, mijn NOD komt eraan! En ik heb allerlei verschijnselen. Last van mijn borsten (anders dan anders), ben hartstikke wakker (erg vervelend), af en toe duizelig  en sinds vanmorgen een erg wee gevoel in mijn maag (tegen overgeven aan). Zou het deze keer zo mogen zijn? Ik hoop het. Maar het zou dan wel erg snel zijn. We zitten pas in ronde 3! In totaal heeft het de vorige keer 1,5 jaar geduurd, incl een miskraam. Ik ben zo benieuwd. Bij mijn zoon heb ik 3 dagen voor mijn NOD getest met positief resultaat. Maar ik nu durf ik het niet zo goed. Ik wil niet teleurgesteld worden. Maar als ik zaterdagochtend geen tekenen van ongi heb ga ik testen. ( ik ben een ongeduldig type!) En dan weten we meer. Dus nog 2 hele dagen spanning......... Gelukkig heb ik afleiding van mijn zoon van bijna 2. Mewt al die sneeuw wil hij uiteraard naar buiten! De slee staat al klaar. Dus ik ga er weer vandoor. Fijne dag allemaal! Ik kijk later nog wel een keer.
Groetjes, Kat

hoi kat,

wat spannend zeg! ik hoop voor je dat het deze keer raak is!
We zijn zelf ook weer net begonnen met klussen. Eerst had ik een cyclus van 6 weken, de laatste keer 5 weken dus wie weet nu 4 weken. Maar ik neem het zekere voor het onzekere en klus gewoon om de dag.
Ik duim voor je!
groetjes kreeftje

Hey,
hier net ook wachten op nod 5 maart. Maar denk dat zelfs ronde 9 geen geluk zal brengen.Gelukkig zorgt onze kleine meid 19 maanden voor de nodige afleiding. En een leuke sneeuwwandeling met de slee heeft mezelf in elk geval goed gedaan. ikvoor je veel suc6

Oeps, ik wilde 1 duimpje inplakken. Maar kreeg dat blok toen niet meer weg.

Maar alle extra duimen zijn jullie ook van harte gegund, hoor!

Hoi hoi, spannend hoor. En ik begrijp dat je ongeduldig bent, ben ik nml ook.Kan ook nooit wachten met testen als ik overtijd ben. Kzal duimen voor jullie. groetjes barbara

Ha Kat,

ben reuze benieuwd zeg, ik hoor het graag. Wens je alle goeds en duim voor je.
Ligt jullie kat nog steeds zo bij je? Ik ga ons poezebeessie ook maar eens in de gaten houden...
Ik duim voor je.
Groetjes J

Hoi J,

Leuk dat je er ook weer bent! En ja, die kat doet nog steeds zo debiel. Hij wil zelfs bij me in bed!. Dat gaat me toch echt te ver. Maar hij wil constant op schoot, is erg aanhalig, enz. De vorige keer had hij het goed. Dus wie weet. Je hoort het nog wel!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan