Bijna nod

HOi hoi, mijn nod is dus 16 januari, ik had al zo'n idee dat het niet gelukt zou zijn omdat wij volgens mij niet tijdens of net voor mijn ei geklust hadden. Maar nu begint het wel weer een beetje te knagen allemaal. Ik wil er niet mee bezig zijn maar dat is echt onmogelijk! Ik voel wel wat maar dat voelde ik de vorige keer ook en toen kwamen die rode duivels toch dus ik praat mezelf regelmatig toe dat ik NIET zwanger kan zijn. Ik heb van die testen in huis die je voor je nod kan doen maar ik laat het maar, wil de teleurstelling niet.

Moest ik weer ff kwijt hoor.

Hoe is het met de andere bijna-nod-ers? Ik hoop dat er weer wat zwangeren bijkomen!

Voor de mensen waarbij het net mis is gegaan (ook een boel helaas), heel veel sterkte!!!!

Liefs Po

Hé Po,

Spannend die dagen voor je nod. Ben benieuwd. Ik zit voorlopig even niet in spanning wij vrijen momenteel met condooms, wel wennen zeg.
Maar ik vind het wel even prima, even wat rust mijn lichaam even op gang laten komen en mijn geest(die tweede keer is er flink ingekletst). Gelukkig gaat het nu weer goed. Heb 2 wk vakantie gehad en keihard geklust, wij bouwen een huis en moeten daar over 5 dgn in omdat we onze tijdelijke woing hebben verkocht. Maarreh...nu ik weer op het werk zit heb ik meer tijd om te denken en merk dat ik rustiger word. Heerlijk we zien wel, ben niet van plan om maanden rustig aan te doen. Wil het veel te graag.
Nou Po, succes en ik we houden contact.
Liefs B.

Hoi Po,

Moeilijk is dat he?! Al wil je nog zo nuchter blijven, het lukt gewoon niet!

Ik heb ook geen kwaaltjes hoor. Alleen soms pijnlijke steken in mijn onderbuik maar ach, dat heb ik eigenlijk altijd wel na mijn nod... ze zijn alleen nu wat heviger. Ik ga zondag testen en jij??

X F.

Nee, ik wacht gewoon of ik ongi wordt, is dat niet zo dan ga ik misschien wel testen dit weekend maar ik wacht het gewoon af, zeker omdat ik bijna zeker weet dat het niet raak is.

Ga wel voor jou duimen hoor!!
Jij weet volgens mij zeker wanneer je ei was he?

Biate, bedankt voor je berichtje ik hou je op de hoogte hoor!

x po

PO,

Natuurlijk begint het weer te knagen, het komt nu toch echt weer heel dichtbij. Ik denk dat je er nooit helemaal zeker van kunt zijn dat het niet zo is, als je de hele tijd door goed geklust hebt. Weet jij veel wanneer je ei komt. Ik voel m volgens mij ook niet hoor. Dus maar gewoon puur op de gok klussen. nou ja, gok: dag 1 na mijn ongi beginnen, om de dag oefenen en dan tot aan een week van ongi ongeveer. Lijkt mij toch wel oke, en dan is het maar wachten of het spermacelletje mijn ei vindt!!!!!!! hahaha. Misschien krijg je je ei wel op dag 10 of misschien wel op dag 18?

Nog drie dagen tot je NOD. Ben je er al uit of je gaat testen van het weekend?

Liefs Sammy

Nog steeds hetzelfde. Geen ongi te bespeuren.......

Heb wel last van doorzichtige, waterige afscheiding. Al een poosje hoor. Maar goed. Morgen een nieuwe test kopen. Dan denk ik dat ik het zaterdagochtend weer ga proberen.

Heb net de hokken van mijn twee lieve konijnen verschoont, was er daarna helemaal moe van.... Misschien ook een teken.....wie weet.

Voor mijn gevoel zit er gewoon echt geen ongi aan te komen hoor.

Ik hoop voor jou dat er niets gaat komen morgen of overmorgen. Dan kun je zondag testen, ben benieuwd.

Succes en hou ons maar goed op de hoogte.

Liefs Sammy

Hoi bijna NOD-er.
Ik hoop voor je dat je meer geluk hebt als mij, bij mij zijn de rode duivels er alweer...
Ik ga voor je duimen, ik wens je het mooiste toe wat je nu kan wensen!!!
Liefs, Sylvia

Terug
Bovenaan