bijna NOD

A

Anoniem

Guest
Ow, jee, meiden,
wat een spannende dagen zijn dit!! Zaterdag NOD en ben er op dit moment teveel mee bezig, haha. Ik praat mezelf allerlei kwaaltjes aan, maar wil in ieder geval wachten tot zondag met testen, als me dit lukt en de ongi uitblijft natuurlijk. Ow, hoop zo dat we een wondertje mogen verwachten. Ik heb deze week en het aankomende weekend helemaal volgepland, om er niet teveel mee bezig te kunnen zijn, maar dat is erg moeilijk... Straks maar even naar de pedicure, heerlijk!

altijd spannend rond je NOD!!vooral als je niet ongi wordt dan wordt het al spannender vind ik zelf!!geniet van je weekend dat je hopelijk met een positieve test afsluit!!!
liefsss

Spannend!!!! Zeel verstandig om je weekend vol te plannen haha! Hopelijk ben je zwanger en heb je over 9 maandjes je wondertje!!!

Succes met wachten!
Liefs ciomama

Pfff herkenbaar! Ik heb pas over een klein weekje mn nod en kan aan niks anders denken. Irritant!!!!!

voor mij geld hetzelfde, nog een week voor mn NOD en kan me al bijna niet bedwingen :)
Heb van die ultravroege testen (4 dagen voor NOD) in huis, en mijn eisprong is op de 7-8-9e dag van mijn cyclus geweest, dus kan al op dag 23 een testje wagen (14dagen na de eisprong). En dat ga ik doen natuurlijk, weet van mezlf dat ik het toch niet kan bedwingen (gelukkig kan ik ze dan wel een paar dagen laten liggen).

Spannenddddddddd!!!!

Een spannend rotmoment zijn deze dagen! Ik hoop dat dit voorlopig je laatste NOD mag zijn!!!!

wie heeft er ook zo`n last van pijnscheutjes in je onderrug?
pfff heb dat eigenlijk nooit voordat ik ongesteld moet worden, en als ik ongesteld moet worden, dan komt dat pas donderdag op z`n vroegst.....
Misschien he bik nu wel een korte cyclus, korter dan ooit gehad ofzo....als ze moeten komen, dan laat ze maar komen die red devils....dan kan ik me erbij neer gaan leggen dat 2012 ons jaar wellicht wordt:(

Terug
Bovenaan