bijna onze maand

jeetje meiden wat is het snel gegaan he het is bijna juni onze maandsommige van ons mogen al bevallen kan niet wachten om de verhalen van iedereen te lezen over de bevalling en de eerste dagen met de klein spruit ik moet zeggen het is een geweldig forum geworden zo met zijn al en op naar mooie en vooral gezonde kindjes kom op meiden op naar de laatste loodjes succes allemaal en zet hem op

dikke knuffel angela

hihihih ja de bevalling komt zo wel dicht bij he

Bij het begin voorspelde ik: 10 juni uitgerekend en rond 27/29 mei komt de kleine.
Nou die 10 juni klopte dus als de 2e voorspelling ook klopt dan is het volgende week al!!!!!!!!!!!!!!!
En dan begin ik toch wel de kriebels te krijgen hoor.

Nu wil ik dat ze nog even blijft zitten, ben nu net 37 weken en ze is nog zo klein ( precies goed)

Iedereen die verwacht of onverwacht al begint heel veel sterkte en succes
Dat het allemaal mooie gezonde levende baby's mogen worden en alle newborn mama's er ook goed vanaf komen

O ik vind het zo snel gaan, al een tijdje hoor. Nog twee dagen werken en mijn verlof begint en dan is het echt aftellen. Ik ben heel benieuwd of hij nou eerder komt wat steeds mijn gevoel is geweest. Nu weet ik dat niet meer zo zeker, alles verloopt zo volgens het boekje. We zullen zien en ik hoop nog even van mijn verlof te kunnen genieten. De laatste loodjes sinds week 30 gaan me eigenlijk beter af dan daarvoor ;-) de harde buiken zijn eindelijk minder geworden en hadden volgens mij vooral met de harde groei te maken achteraf. Nu is denk ik het indalen begonnen, ineens baksteentje onderin en een wat licht kramperig gevoel, niet vervelend ofzo. Pff het lijkt wel gisteren dat ik met die test stond en we hier voor het eerst op het forum kwamen, bizar!
Ik wens iedereen ook fantastische gezonde baby's toe en een goede bevalling!!!!! Maar we blijven vast nog wel even in contact :)

Terug
Bovenaan