Bijna op de helft!

En toen waren we alweer met week 20 bezig. Wat gaat de tijd snel ( vindt ik ) wij wisten 't vrijwel vanaf het begin al.

Ons boefje is behoorlijk actief en was vanaf 16 weken al duidelijk te voelen. Wel merkbaar dus dat het een creatie tussen een kickbokser en een karatekid is! Heerlijk gevoel dat getrappel in je buik.

Aanstaande vrijdag de officiële 20 weken echo ( spannend ) maar echt super veel zin in.

Tjeetje zit jij alweer heerlijk op de helft...Ik moet nog 3 weken en dus ook pas op 1 maart mijn termijn echo.

heerlijk he om die kleine te voelen. Die van mij denkt af en toe dat ik een zwembad ben waar je baantjes in moet trekken ahahaa en dan natuurlijk snel wegduiken als wij onze hand ergens op mijn buik leggen :)

heel veel plezier vrijdag!!
groetjes

Thanks!

Jaaa ik wil weten wat het wordt! We zijn al wat begonnen met de babykamer en ik ben zo'n crea bea typetje die der graag of een stoere jongenskamer of een echte meisjeskamer van wil maken. ( Die van m'n dochter is ook zuurstokroze met een leuk behang en een grote muurschildering van sneeuwitje/assepoester/doornroosje ) Dus het zou wel heel veel helpen als ik wist wat het werd want dan kan ik van start met m'n volgende kamer projectje haha

Terug
Bovenaan