bijna op vakantie

Hoi allemaal,

Omdat ik eigenlijk niks nieuws te melden heb, de laatste tijd weinig geschreven, Wij gaan a.s. zaterdag voor 2 weken op vakantie naar het Lago Maggiore in Italie. Erg fijn dat er zoveel regen in de Alpen is gevallen..... ahum. We zien het wel. Op het zwanger-wordt-front is het even heerlijk rustig. Vanwege de zomerstop in onze ziekenhuis even gaan IUI meer, 1 september beginnen ze weer maar dan zijn wij er niet. We hebben er nog eentje tegoed dus dat zal wel in oktober worden. Na onze vakantie hebben we de 15e een afspraak in de VU voor de intake voor IVF. Ik hoop nog steeds dat we die niet nodig zullen hebben. We hebben vorig weekend dan ook flink ons best gedaan, je weet het niet... Ik hoop dat er snel weer eens iemand goed nieuws komt brengen...

Marielle: hoe gaat het met jou??

groetjes Noor

Hee Noortje,

Wat lekker dat jullie al bijna op vakantie gaan. Ik ben nog nooit in Italie geweest maar het lijkt me werkelijk geweldig!
Wij vertrekken maandag naar Kreta. Even 2 weken relaxen. Aankomend weekend heb ik als mijn eisprong optijd is nog een IUI.

Jullie hebben dus een lekkere lange pauze. Ook wel weer eens fijn toch? Wellicht zijn jullie in oktober zo relaxed dat IVF helemaal niet meer nodig is. Ik ben na een vakantie zelfs een keer spontaan zwanger geraakt! Hou de moed erin dus! Dat klusweekend is zeker niet voor niets geweest als je het mij vraagt. Alles kan...

Nou hele fijne vakantie alvast!!!!!! Geniet er samen maar lekker van!!

lfs inge

hi Noor,

Ik hoorde (nouja,las..) niets meer van je dus ik nam aan dat je al op vakantie was. Heerlijk hoor. Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt.

Hoe is het met je zus afgelopen??

Gister had mijn man de mri scan. Als het goed is krijgen we volgende week dinsdag de uitslag en weten we of we meteen kunnen starten met ivf. Dan heb ik die dag ook meteen de prikcursus.

En uiteraard blijven wij ook proberen. En volgende week dinsdag is dus mijn nod vandaar dat dan mijn ivf zou beginnen.

We blijven afwachten!!

gr
Marielle

Hoi!

Lekker he Inge, op vakantie. Ik hoop dat je ei een beetje meewerkt deze maand en lekker a.s. zaterdag of zondag komt! Dan kunnen jullie ook met een gerust gevoel op vakantie en wie weet.... Volgens mij komt dat vast goed!

Met mijn zusje is het niet zo goed. Vorige week heeft ze de uitslag gehad van alle onderzoeken, een tia, beroerte, of tumor sluiten ze uit. Nu denken ze aan een zeldzame vorm van ms aan haar oogzenuwen. Haar rechteroog is al 2 maanden niet meer helemaal goed maar nu begint haar linkeroog ook achteruit te gaan. Ze kan niet meer lezen en tv kijken. Afgelopen maandag vroeg ze of ik voor haar wilde pinnen omdat ze het niet kon zien.... Echt, niet te begrijpen zoiets. Ik vind het zo ontzettend kut! Sorry voor mijn taalgebruik maar dit is zo triest. Gisteren heeft ze een ruggemerkpunctie gehad en morgen krijgt ze een gezichtsveldonderzoek. Volgende week vrijdag krijgt ze hiervan de uitslagen. Het is in ieder geval zeker dat er iets goed mis is. Ik vind het ook eigenlijk niks om op vakantie te gaan, zo ver weg. Daar heb ik de afgelopen dagen al wat tranen om gelaten maar ik heb het er met mijn zusje over gehad en die vind dat we gewoon moeten gaan. Ik heb gisteren bij de Action 15 kadootjes onder de euro voor haar gekocht en die ga ik vrijdag brengen. Beetje geinige tutteldingetjes. Voor iedere dag dat we weg zijn eentje om open te maken. Zijn we toch een beetje in de buurt. Wat een verhaal zeg, maar het houd me ook erg bezig. Bedankt voor het aanhoren!
En zaterdagochtend heel vroeg gaan we rijden. En waarschijnlijk giga om vanwege het weer Zwitserland....   Ik hoop dat we ons een beetje gaan vermaken daar!
Nou meiden, ik spreek jullie vast nog wel voordat we gaan en anders Inge, heeeeel veel succes met je iui en geniet van je vakantie! En Marielle, ik hoop op een positieve uitslag voor jullie! groetjes Noor

Hee Noortje,

Wat vreselijk voor je zus. Het moet toch echt vreselijk eng zijn voor haar die onzekerheid van wat is het nu precies maar wel wetende dat het in ieder geval mis is.
Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om dan naar Italie te gaan want je wil toch graag bij je zussie blijven. Maar ze heeft gelijk hoor je moet echt gaan! Als jij straks lekker uitgerust terugkomt dan heb je weer kracht opgedaan om er voor haar te zijn! Je kunt er alleen maar voor anderen zorgen als je goed voor jezelf zorgt dus probeer te genieten van je vakantie. En wat een lief idee van die 15 cadeautjes! Daar zal ze vast erg blij mee zijn!

Nou meis sterkte!
lfs inge

Dank je wel hoor! Sinds ik 30 ben merk ik wel dat het leven niet altijd over rozen gaat.....

Ik ga er over een klein half uurtje mee stoppen! Heeeeeeerlijk, even geen werk meer! En dan alle vakantierotzooi tevoorschijn gaan toveren. Pfff, wilde dat ik dat al had gedaan. Op de een of andere manier ben ik altijd bang iets te vergeten dus neem altijd teveel mee. Dit jaar ga ik het anders doen! Ik kijk hier voor we weg gaan nog wel eventjes. Ik ben benieuwd of Janet nou zwanger is. Ik moet zelf zondag ongesteld worden. Ik heb wat last van  zere borsten maar dat is niks nieuws, dat heb ik iedere maand. Ook als is de kans klein,  hopen doe ik stiekem iedere maand! Ik ga nog even  wat klusjes afmaken, groetjes!  

HI NOOR,

Wat vreselijk voor je zus!! Ik kreeg er kippevel van. Hoe oud is je zus(je)? Als mijn zusje zoiets zou overkomen dan zou ik er ook helemaal kapot van zijn!! En natuurlijk moet je gewoon op vakantie gaan. Jullie hebben ook een zware tijd achter de rug en hebben wat ontspanning nodig al kan ik me voorstellen dat het voelt alsof je haar in de steek laat. Ik hoop niet dat het ms is voor je zus want daar is weinig aan te doen, toch?
 Pfff...wat is het leven toch oneerlijk soms!! Het wordt een spannende week. Mijn zusje krijgt dinsdag de uitslag van het zaad van haar vriend. Ze willen nog geen kinderen maar hij heeft in het verleden kanker gehad en is bestraald geweest en ze willen graag weten of ze wel ooit kinderen kunnen krijgen.

Heel plezier op je vakantie, ik hoop niet dat jullie teveel last  krijgen van regen. En heel veel sterkte voor je zus!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan