Bijna uitgeteld en zooo onrustig

Hoi,

Ben over twee weken uitgeteld vanons derde kindje.
Ben dus al twee keer eerder bevallen en die gingen allebei supergoed, niks geen problemen.
Maar als ik nu aan deze naderende bevalling denk krijg ik een (licht) paniek gevoel
over me heen. Ben eigenlijk al bang voor het breken van de vliezen en daardoor supergespannen met name s'avonds heb ik dit heel erg, durf dan amper te gaan plassen omdat ik bang ben dat er iets gebeurd.
Weet niet hoe t komt en ook niet hoe ik er vanaf moet komen.

Herkent iemand dit of heeft er iemand tips om rustiger te worden ???
Moet eind van de week naar vk en zal dit ook met haar bespreken.

Groetjes moon

Hoi,

Ik ken het niet, maar ik begrijp het wel heel goed. Je hebt gelukkig twee goede bevallingen gehad...maar het kan altijd anders...( wil je niet bang maken ofzo) Bevallen is toch iets wat niet het leukste is....
Misschien helpt hem om lekker in bad te gaan met lavendel olie of te douchen met dochegel daarvan, lavendelthee drinken werkt ook rustgevend..of zo'n kruidje branden...
Ik heb dat zelf ook gedaan met mijn eerste, gewoon omdat ik tegen de hele boel opzag...
Gelukkig ging toen de bevalling super, maar helaas met mijn tweede heel anders..( ook wel goed hoor, maar anders)

Groetjes Hanneke

hoi

ik herken je gevoelens meteen.ik ben ook over 2 weken uitgerekent van de derde.en ja ook wij zijn vreselijk onrustig.daar komt nog bij dat ik al 3 cm ontsluiting heb maar dat het niet doorzet.de ene keer denk ik haal maar omdat je veel pijn heb en de andere keer wil ik spontaan,nou ik weet het ook niet altijd meer maar weet wel dat ik zo op het gevoel van na de bevalling verlang dat dat me wl op de been houd.

nou ik zou zeggen kom op we kunnnen het en doe rustig aan

Terug
Bovenaan