Bijna vakantie... een jaar later..

A

Anoniem

Guest
Heerlijk, nog 1 dagje werken (morgen) en dan gaan we vrijdag, zaterdag en zondag naar texel, samen met mijn familie. En van maandag t/m maandag gaan we naar noord frankrijk naar www.manoirfleuri.com. Ik heb er echt zin in!

Vorig jaar zijn we toen Lukas 8 wk was naar Duitsland in een huisje geweest. Nu is hij een jaar en 6 wk als we in frankrijk in een huisje zitten. Er is geen vergelijking te trekken,zo anders zal het dit keer zijn, omdat hij zoveel zoveel kan en zo bewust is van zijn omgeving dat kon je vorig jaar zeker niet zeggen!

Als ik terug kom zal ik wel wat foto's plaatsen!

Annemieke

Heerlijk!!!
Geniet lekker, we zullen je missen hier. Hoewel wij zelf ook een paar dagen weggaan naar Ameland, net als als vorig jaar. Alleen was Stijn er nog net niet toen... Nu is ie een jaar. Wat vliegt de tijd.
Fijne vakantie en tot snel.

Zoooooooo zeg, dat ziet er goed uit! Zitten jullie met z'n drietjes in zo'n riante villa? De website is trouwens erg belgisch vertaald, vind je niet...... Een huis met wel 2 lavabo's, toe maar!!

Maar goed, heeeel veel plezier en je zult vast nog wel met weemoed terugdenken aan vorig jaar en Lucas eerste vakantie (toen je nog tijd had om een boek te lezen overdag, weet je nog.....)

Benieuwd naar de foto's, tot gauw!

Susan mv Gijs en Sophie

@Suzanne

helaas heb ik nooit veel tijd gehad om een boekje te lezen, Lukas heeft nooit veel geslapen overdag en was ook altijd heel onrustig, dus dat fenomeen ken ik helaas niet. En nee, we zitten niet alleen in het huisje. MIjn schoonouders gaan ook mee (we moeten zelfs alles in een auto zien te proppen).

Hoi Annemieke

Nou, hoe dan ook, het ziet er heerlijk uit daar en als je het met je schoonouders goed kunt vinden wordt het alsnog een relaxvakantie (met permanent oppas  in de buurt komt het er dan nu misschien nu wel van: boekje lezen.... Je weet het niet.... Heb je toevallig 'Schaduw van de Wind' al gelezen? Mooi!!!)

Veel plezier (en succes met proppen in de auto!)

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ja, Schaduw van de wind heb ik al gelezen maar ik ben vanmiddag wel al langs de boekwinkel gegaan en met drie boeken thuisgekomen!. Overigens heb ik Schaduw van de wind tijdens mijn zwangerschapverlof gelezen, dus blijkbaar heeft hij toch meer geslapen dan ik dacht...

Veel plezier op je vakantie! (Van lezen komt toch niet veel, heb geloof ik op vakantie 4 bladzijdes gelezen van de nieuwste Nicci French......Als Tessa sliep hadden we andere belangrijke dingen te doen........)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan