bijna vakantie

Nog maar 3 weken en dan gaan we heerlijk op vakantie. Ben benieuwd of we dan al zwanger zijn. We gaan naar Egypte dus behoorlijk warm. Hoop dat het wel goed gaat mocht ik zwanger zijn. Iemand nog tips?

Voor de meiden die deze week hun nod (zouden) hebben, heeeeel veeeel sterkte. Ik leef met jullie mee!!

Liefs Ilona

Hallo Ilona,

Ook al weer druk op het forum!! Jullie gaan dus bijna op vakantie wat een lekker vooruitzicht. Wij zijn al op vakantie geweest. Ik heb over 2 weken wel lekker 3 weken vrij. Ben benieuwd of je wel of niet zwanger naar Egypte gaat natuurlijk hoop ik het zo voor je....ga voor je duimen heel hard. Je moet nog een week wachten duurt lang dat wachten. Ik ben ook aan het wachten nod op 26 juli, denk niet dat het bij mij deze maand is gelukt. Heb dezelfde pijntjes als vorige maand en toen werd ik ook ongi. Daar komt bij dat ik niet op de meest vruchtbare dag heb geklust. Maar ja niets is uitgesloten volgende week gaat het voor mij ook wel weer spannend worden. Vakantie tip ga er lekker van genieten, en mocht je wel ongi worden. Ze zeggen wel dat vrouwen heel vaak zwanger terug komen van vakantie....!!
Groeten,
Biate, ga nu lunchen ben vanmiddag wel weer op forum.

Hoi Ilona,

Tips...mmmm in iedergeval test mee!!!!

En misschien een middeltje wat veilis te gebruiken is in een zwangerschap voor diarree. Wij zijn ook naar Egypte geweest en heb me daar toch een diarree gehad, incl. mannetje en de helft van de Nederlanders daar. Tis wel weer een halve eeuw geleden dus wie weet is het nu minder daar. Maar ik kan je toch adviseren om iets mee te nemen wat je veilig kunt gebruiken!

Verder heb ik geen tips. Wel wil ik je een hele fijne vakantie wensen. En ik hoop dat je zwanger terug komt!!

Liefs Bibi

Hoi DIa,

Ik heb toevallig vanmorgen mijn intentingen gehad. Ik heb het ook over evt. zwangerschap gehad en de evt. gevolgen, maar dat valt gelukkig mee. Mocht ik diarree krijgen (wat 99% kans is natuurlijk) dan heb ik daar de middelen voor.

Terug
Bovenaan