BIJNA VAKANTIE

Hallo meiden,

Ik moet nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie, 4 weken lang, heerlijk!!! Heb er zoveel zin in.
Aangezien mijn pc prive kapot is, zal ik dus 4 weken niet op het forum zijn.
Wij gaan kamperen in Italie, ben helemaal niet een kampeertype maar voor de afwisseling lijkt het me erg leuk.
Volgende week heb ik mijn NOD! Als ik ongi word gaan we ons uiterste best natuurlijk doen om op Italiaanse bodem een lief wondertje te maken!
Ik wil iedereen een fijne zomer(vakantie) toewensen tot ergens eind augustus!!!

Liefs van mij.

Hmmmmm, vakantie! Ik moetnog 6 weekjes wachten, maar heb er nu al zin in, zeker met dit miezer-weer. Lekker naar de camping, geniet ervan! En maak maar een mooi Pseudo-italiaantje!

Liefs Erica

He,

Zullen we afpreken dat je gewoon over 4 weken geweldig nieuws te melden hebt??? Want je NOD hebben in een tentje is natuurlijk ook niet alles. En anders is het inderdaad leuk om later aan de kindje te kunnen vertellen dat hij/zij verwekt is in een romantische omgeving...in een tentje in Italie??
Wanneer het ons deze maand niet lukt gaan we voor een kroatische baby. Ook leuk toch??

Suc6 en natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst!!

Tot later,
knuffel
Ineke

Mamma Mia!! Pizza's, spaghetti, lasagne...mmmmm en niet te vergeten de ijsjes!! Wow wat zal jij een heeeeeeerlijke vakantie hebben. Je hebt het weer verdiend meid!!! En hoe moet dat op zijn italiaans? hihi
Hopen dat jullie met zn 3en terug komen maar!!!
Veel plezier alvast!!
groetjes Costa

Hé Biate,

Ik hoop dat ik nog op tijd ben om je een heerlijke vakantie te wensen! Heb je de testen al ingepakt??? Laten we hopen dat je je maandverbandjes niet  nodig hebt, is ook zo'n gedoe altijd op vakantie, laten die puntmutsjes maar lekker wegblijven!!! Zo niet mag je lekker aan de slag (is ook niet vervelend ) hoe dan ook ik hoop echt dat jullie met zijn drietjes terugkomen.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan