Bijna vakantie!

Ik heb bijna vakantie! Echt heerlijk...zo'n zin in.
Ben dan 4 weken vrij. En we gaan ook nog lekker naar een mediterraan eiland! Zon, zee strand.....I love it!

Gaan jullie nog op vakantie?

Wij wachten op een leuke last minute. Wel in nederland of dicht aan de grens.
Ik hoef alleen deze week en volgende week te werken en ga dan met ziekteverlof.
Kijk er ook wel naar uit om even weg te gaan.

Wij hebben pas in september vakantie. Op m'n werk wordt in januari al het vakantierooster gepland en toen was ik dus nog niet zwanger. Normaal vind ik september de ideale maand voor vakantie, omdat het buiten de schoolvakantie valt. Echt handig is het nu niet. Wij gaan waarschijnlijk een weekje naar Texel of zo.

Heb ivm de toestanden van de bloedingen ed net onze vakantie naar Turkije geannuleerd.... snik!
Maar we durven het niet aan. Gelukkig is het hier ook mooi weer nu. Fijne vakantie dames!

ik moet nog een paar dagen en dan ben ik ook vrij, drie weken. Wij gaan een weekje met mijn zus en zwager mee, die gaan emigreren naar denemarken. Wij gaan daar kamperen en ze helpen met lossen enzo. Misschien blijven we ook wel langer, we zien wel. Heerlijk, verder geen plannen.
Veel plezier op vakantie!

Wat balen dat je je vakantie moest afzeggen chacha! Maar wel heel begrijpelijk. Zou zelf denk ik ook liever thuis blijven. Ik neem aan dat je je geld, of t grootste gedeelte wel terugkrijgt. Dan kan je dat opzij zetten en volgend jaar lekker met je gezin op vakantie!

Ook een goed vooruitzicht! En nu ff alles op alles zetten om je kleine er zo lang mogelijk in te houden en gezond op de wereld te zetten.

X mama3007

Ja het is wel een beetje balen idd. Maar ik heb me dr bij neergelegd. Er zijn nu belangrijkere dingen. Vakantie kan altijd nog weer.

En het is hier nu ook heerlijk! In de tuin, bbq aan ,boekje erbij (alcoholvrij) drankje, kleine meid in dr zwembadje. Als ik t zo bekijk..... we gaan nooit meer op vakantie! Haha

Ik heb volgende week alleen een weekje. Dan is zoonlief ook jarig. De eerste weken van sept hebben we met zijn alle vak. Aansluitende verlof. Was bij ons ook al gepland voor ik zwanger was. Voordeel heel erg lang verlof nadeel wel dat je toch al wat beperkter wordt met 7 maanden

Terug
Bovenaan