Bijna verlof .... Dubbel gevoel....

Lieve meiden,

Ik zou vanaf 7 jan met verlof gaan, maar heb dat naar 2 jan verzet.
In de week tussen kerst en oud en nieuw maar 2 1/2 dag werken (27/28/31 dec) en dan zit het erop.
Nog maar een weekje op kantoor dus.

Fijn om rust te kunnen en mogen nemen, maar wat zie ik op tegen de bevalling. Niet de bevalling op zich, maar de afloop.
Ik heb jullie voorlopig nog HEEEEEEL hard nodig!!!

Wanneer gaan jullie met verlof??

Hele dikke knuffel van
Marit en Charlotte

Lieve marit,

Wij leven hier erg met jullie mee. Ik kan me voorstellen dat je op zit tegen de afloop van je bevalling. Wanneer ben je uitgerekend?

Ik vindt het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Maar ik geloof dat "god" dicht bij jullie zal staan en jullie, met hulp van anderen, door deze moeilijke periode heen zal helpen.

Hebben jullie nog plannen met de kerst?

Ik heb 19 december mijn laatste werkdag dan heb ik vakantieverlof en aansluitend zwangerschapverlof.

Meis heel veel sterkte!

Liefs en dikke knuffel terug voor jullie.

Over de kerst had ik in de vorige topic al geschreven :).
Gaan 24/25/26 dec lekker weg, naar vrienden en familie. Zelf geen gedoe met eten koken enzo.

Ik ben 3 febr uitgerekend, maar verwacht eigenlijk niet zolang te blijven lopen, al weet ik niet goed waar ik dat gevoel op moet baseren...

En dank je wel !!

xxx

Had ik nog niet gelezen ;)

Lekker er even tussen uit. Doen jullie goed.

Op Kerstavond komt mij broer en 1e kerstdag blijven wij lekker thuis. 2de kerstdag gaan we naar mijn schoonouders.

xxx

hoi marit

ik snap heel goed dat dit voor jou heel dubbel moet zijn. (eigenlijk natuurlijk niet want het is niet te snappen als je het niet mee maakt)
ik zit al sinds sept volledig in ziektewet dus ja ik kijk erg uit naar verlof en dan om het feit dat ik van de pijn af ben na bevalling ivm bekkeninstabiliteit.

wat fijn dat je deze dagen lekker bij de mensen ben waar je van houd dat zal jullie zeker goed doen. ook hoop ik dat jullie veel steun krijgen en blijven houden van familie, vrienden en god zodat jullie door deze moeilijke tijd komen.

sterkte en er word aan je gedacht

Hey meis,

Een heel dubbel gevoel...., laat je maar lekker verwennen en knuffelen door je geliefden! Fijn dat ze er zo voor jullie zijn. Heel veel sterkte xxxx

Hey marit,

Ja snap ik helemaal dat je er al tegenop ziet.
Vooralsnog voel je natuurlijk dagelijks bewegingen en groeit ze.
Na de bevalling is het allemaal onzeker hoe het gaat aflopen.
Jeetje wat leef ik met je mee deze periode.
Als je ons nodig hebt weet je ons te vinden hoor!

Ik kijk elke dag wel even alleen reageer ik nu niet elke dag, maar als ik verlof heb gaat dat zeer zeker wel veranderen.

Ik ben 20 februari uitgerekend en ga 21 februari officieel met verlof.
Heb een eigen zaak dus zal vast nog wel iets doen, maar niet veel meer.
Begin nu toch echt wel erg veel last van mijn rug te krijgen dagelijks.

Succes meis en wij leven echt heel erg met je mee, maar dat is moeilijk uit te drukken in woorden.
Dus hierbij een virtuele knuffel van mij!

Kus Bianca

Hoi Marit

Jeetje wat een heftige tijd gaan jullie tegemoet!
En hebben jullie al gehad!
Ik weet precies wat voor tijd jullie tegemoet gaan, hebben het zelf helaas ook mee gemaakt.
Ik denk aan jullie en hoop dat jullie samen dit grote verdriet een plek kunnen geven..

1 tip al is t soms lastig probeer alle hulp te accepteren!

Groeten joset

Terug
Bovenaan