Bijna verlof .... Dubbel gevoel....

Lieve meiden,

Ik zou vanaf 7 jan met verlof gaan, maar heb dat naar 2 jan verzet.
In de week tussen kerst en oud en nieuw maar 2 1/2 dag werken (27/28/31 dec) en dan zit het erop.
Nog maar een weekje op kantoor dus.

Fijn om rust te kunnen en mogen nemen, maar wat zie ik op tegen de bevalling. Niet de bevalling op zich, maar de afloop.
Ik heb jullie voorlopig nog HEEEEEEL hard nodig!!!

Hele dikke knuffel van
Marit en Charlotte

Heel veel sterkte hoor!en neem je rust maar lekker,begrijp dat je er heel erg tenop ziet!!
en kom hier maar zo vaak als je wil he!we leven allemaal ontzettend met je mee

liefs jootje

Lieve Marit..
Wat fijn dat je je rust mag& kan nemen. Daar ben je denk ik ook wel aan toe..
Je bent zo in m'n gedachten!!! Ik bid voor je!!
Inderdaad schrijf hier maar van je af, we zijn er voor je!!! Hoe voel je je lichamelijk, ook last van zwangerschapskwaaltjes?

Sterkte meid! & toch wil ik ook zeggen geniet van je meisje nu ze nog bij je is.. Neem de momentjes intens in je op. Hoe moeilijk het ook is. Leef bij het moment, bij de dag.. God will help!!

Liefs Rosan

Hey

Wat een dubbel gevoel. Kan het me voorstellen; het einde van he zwangerschap komt steeds dichterbij.
En wij zijn er voor je; ook als ik de woorden niet weet te vinden ben je in mijn gedachten en in mijn gebed.
De moeilijkste beslissing ligt achter je, alleen de gevolgen ervan komen nu dichterbij. Jullie meisje mag blij zijn met zulke ouders; al zo lang voelt ze jullie liefde en hoe gewenst ze is. En wat er ook gebeurd, dat kan niemand haar en jullie meer afnemen.
En ik kan vanaf hier alleen maar hopen dat je de kracht vind om positief naar deze bijzondere bevalling toe te leven. Ik vind dat je je er tot nu toe al zo goed doorheen geslagen hebt! Je bent een bijzonder sterke vrouw!

Dikke knuffel

T

oh lieverdje, ik begrijp je gevoel helemaal. ik kan het zelf natuurlijk niet bevatten omdat het bij ons niet zo is. maar we zijn er voor je!

liefs en een megaknuffel!

Meid, wat moet het vreselijk moeilijk voor je zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen in de spannende onzekere tijd!

hopelijk kun je, hoe moeilijk het ook is, toch nog een beetje genieten van je verlof en van jullie meisje!

Dikke knuffel!

ps. ik weet natuurlijk helemaal niet of je het mooi vind maar misschien ook wel. Ik heb een kettinghangertje laten maken van de voetafdruk van onze kindjes. Ik heb het laten maken bij:

http://www.jewel-concepts.eu/baby-jewel/hangers

Ik ben er erg tevrede mee.

Terug
Bovenaan