A
Anoniem
Guest
Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag, en oooooooh wat ben ik er aan toe om met verlof te gaan, zeg! Ik vind deze zwangerschap toch wel een stukje zwaarder, vooral omdat er al zo'n klein smurfje ronddrendelt. Isis loopt natuurlijk pas een paar weekjes, dus ik heb me suf getild, en ook nu moet ik natuurlijk nog vaak tillen. Ik heb er sinds een week of twee echt rugklachten van. Het scheelt wel dat ze sinds deze week zelf in haar kinderstoel klimt!
Ook ben ik sinds afgelopen weekend ziek, grieperig en superverkouden, dus dat helpt ook niet mee...
Gelukkig heb ik het superdruk op m'n werk, om alles netjes over te dragen en af te werken, dus ik denk dat de komende anderhalve week om gaan vliegen. Nog drie hele en drie halve dagen werken en dan is er eindelijk RUST... Kan niet wachten!!
Groetjes,
Myrna mv Isis en 34w zwanger van onze tweede meid!
Ook ben ik sinds afgelopen weekend ziek, grieperig en superverkouden, dus dat helpt ook niet mee...
Gelukkig heb ik het superdruk op m'n werk, om alles netjes over te dragen en af te werken, dus ik denk dat de komende anderhalve week om gaan vliegen. Nog drie hele en drie halve dagen werken en dan is er eindelijk RUST... Kan niet wachten!!
Groetjes,
Myrna mv Isis en 34w zwanger van onze tweede meid!