Bijna verlof... en wat ben ik er aan toe!!

A

Anoniem

Guest
Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag, en oooooooh wat ben ik er aan toe om met verlof te gaan, zeg! Ik vind deze zwangerschap toch wel een stukje zwaarder, vooral omdat er al zo'n klein smurfje ronddrendelt. Isis loopt natuurlijk pas een paar weekjes, dus ik heb me suf getild, en ook nu moet ik natuurlijk nog vaak tillen. Ik heb er sinds een week of twee echt rugklachten van. Het scheelt wel dat ze sinds deze week zelf in haar kinderstoel klimt!

Ook ben ik sinds afgelopen weekend ziek, grieperig en superverkouden, dus dat helpt ook niet mee...

Gelukkig heb ik het superdruk op m'n werk, om alles netjes over te dragen en af te werken, dus ik denk dat de komende anderhalve week om gaan vliegen. Nog drie hele en drie halve dagen werken en dan is er eindelijk RUST... Kan niet wachten!!

Groetjes,
Myrna mv Isis en 34w zwanger van onze tweede meid!

Pfff meis, ik doe het je niet na, lijkt me super zwaar en dan ook nog zo veel werk, goed hoor. Op mijn werk loopt ook een hoog zwangere, volgende week is het ook haar laatste week, ook zij is niet lekker, harde buiken, dus wij zeggen blijf toch lekker thuis meid. Denk om je lichaam.

Moet jij ook doen hoor.

Groetjes Nanda

Nog even de laatste loodjes dus en dan hopelijk heerlijk nog een paar weekjes relaxed voordat je weer aan de gebroken nachten, borstvoeding, boertjes en schema's gaat beginnen..........(en natuurlijk weer een zacht babylijfje, pruttelende geluidjes, het eerste lachje)

Geniet nog even met z'n drietjes, let goed op jezelf en niet teveel hooi op je vork hoor!

Groetjes
Susan

Hey!

ik heb me met Thomas ook heerlijk vermaakt die weken thuis hoor, we hebben alleen maar leuke dingen gedaan eigenlijk heerlijk van elkaars aanwezigheid genoten...
Ik moet 5 mei weer beginnen, en heb er helemaal geen zin in, kan me bijna voorstellen dat er mama's zijn die graag hele dagen thuis zitten met de kinders, hahhaha! Nee hoor grapje! Ik vind het inderdaad zo gezellig samen met zijn 3-tjes de hele dag, en het gaat ook allemaal zo goed, er zit zelfs al een soort van ritme in zowaar! Ik moet nog voor de 6 weekse na-controle vrijdag, en ik heb gezegd dat ik nog steeds een derde kindje wil krijgen als dat ons gegeven is ooit, maar dan wel over iets langere tijd. Maar als ik zo geniet van mijn gezin, gaat het al weer bijna net zo hard kriebelen als na de geboorte van Thomas hoor!
Het is je gegund hoor meid, geniet ervan!

kus, Marieke

pfoe het lijkt mij ook heeeel pittig!
hopelijk kun je heerlijk uitrusten en van je meisje genieten voor de bevalling zich aandient!

liefs Jenneke

Ooooh,wat lekker zeg.
Een heerlijk vooruitzicht.
Nog even vlolhouden meid,het einde is in zicht!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan