bijna verlof

Bijna verlof, en oh wat ben ik daar aan toe. Ik werk in een verzorgingshuis en vooral de late diensten vallen mij erg zwaar. Heb zaterdag mijn laatste late dienst dan nog een paar vroege en dan vanaf 22 juni met verlof. Heerlijk......genieten van de laatste 6 weken (of 8) van mijn zwangerschap. Nog even jongensnamen bedenken en dan is alles klaar.

Zijn jullie ook zo toe aan verlof? Of zit er al iemand in de ziektewet?

Groetjes.....
 
Ik zit (nog) niet in de ziektewet maar zie enorm uit naar mijn verlof! Ik wilde eigenlijk tot aan de zomervakantie (16 juli) les blijven geven maar zoals het nu lijkt gaat me dat niet lukken helaas..
we zullen zien wat de vk morgen zegt, misschien moet ik nu al wel helemaal stoppen...

Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant kan ik niet heel veel op het moment dus vraag ik me af of ik me niet ga vervelen..

Hoe ga jij je tijd invullen?? Nog wat leuks op de planning?
 
Ik ben ook wel toe aan verlof!
Ik zit deels in de ziektewet en ga 6 weken van te voren met verlof, dat is over 3 weken al! Hoewel ik er erg naar uit kijk, vind ik het ook erg spannend om al mijn werk over te dragen aan mijn vervangster. Tijd gaat ook zo snel! Wil eigenlijk nog een heleboel doen, terwijl ik aan de andere kant helemaal geen zin meer heb om te werken haha!
 
moet nog 1 weekje werken(2dgn) en dan heb ik een weekje vrij genomen.daarna begint gelijk me verlof ik heb 6 weken voor genomen omdat ik toch nog een zoontje thuis heb.kunnen we samen nog ff genieten voordat zijn kleine broertje er is
 
Ik moet nog 4 weekjes werken en dan heb ik verlof!Ivm met mijn bekkenklachten, harde buiken en weinig energie zit ik ook voor een deel in de ziektewet. Het scheelt enorm, want ik voel me een stuk fitter en beter nu ik minder dagen werk! Wel vol te houden tot de 34 weken, al kijk ik erg uit naar mijn verlof! Wat zal dat heerlijk zijn! Lekker de laatste dingen regelen voor de kleine beeb en nog veel leuke en ontspannende dingen doen...! Maaaar nog even geduld ;)
 
Ik ben ook erg toe aan verlof. Ik slaap niet lekker, waardoor ik vaak chagrijnig ben. Me rug en me heupen doen pijn....Dus tel lekker de dagen af. ik ga per 1 juli met verlof.

 
Nog 6 weken en dan neem ik drie dagen op en heb ik tot 4 weken van te voren gewerkt... eind augustus.

ik kijk er wel naar uit, iets warmer weer mag dan best wel, alhoewel, dit weekend is het volle maan en het type weer bepaald dan het weertype van de aankomende maand
 
Terug
Bovenaan