Bijna weekje weg, met een beetje weer pech?

Hoi hoi!

Wij gaan ook een weekje naar het Noorden van Frankrijk (Nancy), lekker naar Centerparks. Nu hebben we het weer alvast beken (we gaan vanaf 16 mei) en het ziet er niet al te best uit, van ma t/m vrij in ieder geval al 50% of neer, kans op regen!!! Hmmz zul je zien zitten we daar iedere dag gezellig in het huisje met plensbuien. Ik hoop zo dat het nog beter word.. we gaan van ma t/m zo er zal toch vast een dag bij zitten dat het WEL mooi weer is.. of in ieder geval droog. Hhaah.. ik wou het gewoon ff kwijt.. grrrrrr wel balen.

Nog meer die ook nu al vast op "zomervakantie" gaan?
Ben 1 sept. uitgerekend.. dus we gaan er nu vast lekker tussenuit met ons nu nog 4 tjes, bijna 5jes!

Liefs mammma

50% kans betekent dat er 50% kans is dat je die dag een regenbui op je kop krijgt. Kijk dus ook even naar het verwachtte aantal miimeters, dan kun je beter inschatten of het veel of weinig regen is.

Veel plezier en een fijne week samen!

hey meis,

wij zijn afgelopen week ee weekje weggeweest als zomervakantie. Gewoon in Nederland hoor, maar was wel even lekker. En we hadden ook prima weer. Hopelijk dat het voor jou ook mooi weer wordt.
Ik ga voor je de zonnendans doen ;-)

Heel veel plezier!

wij zijn vorige week in belgie geweest.weet niet of ik van de zomer wel nog zin heb om op vakantie te gaan,dus boek niks van te voren.kan altijd nog last minute.
wens je een fijne vakantie met mooi weer.
geniet ervan.

Hee, leuk dat jullie er nog even tussenuit gaan. En ik hoop voor jullie dat het weer mee zit, maar genieten gaat zeker lukken! Wij zijn net terug van een weekje Samos (Griekenland) en hier in Nederland was het weer beter. Maar het feit dat je lekker weg bent helpt goed mee dus we hebben een heerlijke vakantie gehad!

haha.. ach ja, we gaan ons vast wel vermaken, al zien de berichten er nog niet heel bijzonder uit. Mijn schoonouders zitten nu in Griekenland.. en hadden al om extra dekens gevraagd.. het was er koud! En hier was het prachtig weer de afgelopen dagen, zo zie je maar weer. Nouja we zullen het zien....

Heb er in ieder geval, super veel zin in!
Liefs mammma

Terug
Bovenaan