bijna weer op oude gewicht!!!

ik ben vandaag eens op de weegschaal gaan staan en tot mijn verbazing zit i nog maar 2 kilo boven mijn oude gewicht!!!! en dat terwijl ik 20 kilo was bijgekomen in totaal!
nou lang leven de borstvoeding hahahaha!!
Liefs Kim

Ik ben nu al jaloers :) Ik heb deze zwangerschap niet op de weegschaal gestaan, maar weet zeker dat ik er ook minstens 20 kilo aan heb zitten. Deze laatste weken nog aangevuld met 10 liter vocht volgens mij :)

Ik kan alleen nog maar denken wat voor sport ik straks ga doen en hoe vaak en, hahaha ik weet nu al dat ik daat straks helemaal geen puf voor heb voorlopig. Het gaat er hier vast ook wel weer af, de komende zomer is een mooie stok achter de deur.

De vorige keer heeft 20 mnd bv mij trouwens niet van mijn overtollige kilo's afgeholpen, daar moest nog wel wat Sonja B. aan te pas komen :)

Ik was ook in minder dan een week terug op mn oude gewicht, ok ik was 12 kilo aangekomen.
En toevallig vande week ff op de weegschaal gaan staan, er is nog eens 4 kilo van af, jippy.Dus dat rennen en vliegen is nog ergens goed voor. Nu maar hopen dat ze erniet meer bij komen. Ooh en ik geef geen brostvoeding.

Terug
Bovenaan