bijna weer proberen!

A

Anoniem

Guest
Begin deze zomer heb ik na 11 weken zwangerschap een miskraam gehad, ontzettend K. Toen bleek ook nog eens  uit mijn bloedonderzoek dat ik geen antistoffen heb voor de rode hond. Ik ben vroeger wel ingeent, maar heb nooit de antistoffen opgebouwd. Aangezien dit gevaarlijk is voor een ongeboren vruchtje, heb ik me opnieuw laten inenten. Daarna moesten we 3 MAANDEN  wachten voor we uberhaupt weer iets mogen proberen... Nu nog 3 weekjes en dan mogen we weer aan de slag. Hopen dat het dit keer wel goed  gaat... Wat duurt  wachten toch lang!  

Hoi Zimone,

Wat erg dat jullie een mk hebben gehad! Misschien was het ergens wel voorbestemd omdat je die anti-stoffen niet had... Maar dat maakt het verdriet er niet minder om...

Ik kan me goed voorstellen dat je dan al helemaal niet zit te wachten op 3 maanden wachttijd... pfff!! Wat zullen die lang geduurd hebben!!!

Maar goed, zo te lezen zijn die nu voorbij en kunnen jullie binnenkort weer lekker gaan proberen. Ik hoop voor je dat je heeeeeel gauw weer zwanger bent en dat het allemaal goed blijft gaan.

Veel sterkte, maar ook succes!

Liefs,

Tammy

P.S. Was je voor je zwangerschap ook al op dit forum actief?

Hi,

Drie maanden is heel erg lang. Na het verlies wil je zo snel mogelijk aan de slag om weer iets te hebben om naar uit te kijken, dan zit je niet op zo'n time-out te wachten. Maar ja.
De eerste keer dat ik hier kwam had ik net gehoord dat het foute boel was, ik zat op de 'zwanger worden na een mk'. Maar da's wel een beetje een depressief forum. Nu het begin van een nieuwe periode er aan komt, vind ik het leuker om hier op te komen.

Ben jij het al lang aan het proberen?

Nou je bent welkom hier hoor! Het is hier altijd een gezellige boel, maar vanavond is het erg rustig...

Wij zitten nu in ronde 8... Begin januari begonnen zonder regenjasjes, maar in oktober al het 'besluit' genomen. Wilde nog eerst een  het idee wennen  (dat het geen bevlieging was)  en lichamelijk in betere conditie komen, dus we hadden 'gepland' in december (met kerst in Center Parcs) voor het echie te gaan. Toen liet ongi weekje langer op zich wachten (stress gehad), waardoor het dus januari werd... en zodoende is het nu 'alweer' september...

Woensdag nod, dus superspannend!!!

Groetjes,

Tammy

ik moet nog erg wennen aan alle nieuwe termen. Wat is nod? De klusbus, ik heb een flauw vermoeden wat dat betekend.

Ik was in december gestopt met de pil. eerst ook nog ff gewacht tot de pil echt uit mijn lichaam was. Na een maand of drie was het raak. Echt een ongelofelijk gevoel om zwanger te zijn. Kan niet wachten tot de volgende keer...

Ja, dat kan ik me voorstellen... Als je het eenmaal wilt dan wil je het nu! En niet morgen of volgende maand of volgend jaar!! Maar ja, daar hebben we helaas nix over te zeggen...

NOD betekent Niet Ongi Dag, dus de dag dat je je ongi normaal had verwacht, maar die dus nu niet wil hebben. De Klusbus is de tegenhanger van de Pufbus...  Is je nod idd een nod dan mag je met de Pufbus mee, word je nod een wod (wel ongi dag) dan moet je helaas met de Klusbus terug... hahaha.. zo houden we de lol er een beetje in...

Terug
Bovenaan