Bijna zaterdag!

A

Anoniem

Guest
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zaterdag. Ben zo benieuwd wat ons die dag gaat brengen.. Ik hoop natuurlijk nx, maar ik ben gewoon benieuwd, het zal dan de 1e keer na het verwijderen van de Mirena zijn dat ik dan een normale mensus zal hebben, dus dat vind ik ook al spannend, ik heb geteld vanaf de week met veel abnormaal bloedverlies, na het verwijderen. Maar misschien wordt ik hopelijk helemaal niet ongesteld!!! Ik heb op zich nu nergens last van. Ik ben alleen wel ontzettend moe, kan de hele dag door wel slapen. Heb zelfs vanmiddag een uurtje op bed gelegen!!
Kan natuurlijk ook wel door het weer komen, andere temperatuur nu,  maar ja, je weet maar nooit.
Bij onze 1e was ik in de 1e ronde al zwanger, bij de 2e de 2e ronde, dus misschien
nu wel de 3e ronde? haha!
Nog eventjes volhouden!!!

Essie.

Hai Essie,

Wat kruuuuipt de tijd he!! Mijn NOD is ook a.s. zaterdag, dus we wachten af. Gemiddeld ben ik 29 dagen, kortste was 27 dagen dus dat is vanaf vandaag. Maar ik voel dus echt helemaal niks, dus verwacht er eigenlijk ook niks van....

Succes met w8en, liefs Hallow

Hoi Essie,

Ook hier een zaterdag nod-er.
wat is dat toch enorm spannend elke keer hé!
Sucses,

Liefs Anne

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?? Ikzelf heb een heel klein beetje last van gevoelige tepels, en gisteren kreeg ik buikpijn alsof mijn ongi eraan zat te komen, maar nog nix....... We wachten rustig af!

Groetjes Hallow

hoi hoi

he hallow en andere meiden .. spannend hoor morgen NOD dag ik duim voor jullie...

gevoelige borsten en het gevoel ongi te orden heb ik ook al een tijdje en tot nu toe nog niets, spannend!!!!  
Ik leef met julie mee

tobi

Terug
Bovenaan