Bijna zover....

Hoi allemaal,

Sinds mijn buurvrouw bevallen is zit een in een behoorlijke dip. Zij was 7 weken verder. Ik was half november uitgeteld. De datum komt dus dichterbij. Ik ben nog niet opnieuw zwanger. Ik dacht dat ik het allemaal aardig op een rijtje had na deze mk. Maar ik heb het nu de datum nadert toch even moeilijk.
Toen de uitgetelde datum van mijn eerste mk naderde had ik het ook even moeilijk. Mijn vriendin was 3 weken later uitgeteld. Zij is in "mijn" week bevallen. Ik heb toen flink gehuild, en me erover heen gezet. Ik was immers alweer zwanger. Dat lukt me nu niet! Heeft er iemand tips? Ik loop een beetje vast, en dat wil ik niet.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Ja lastig he die confrontaties. Ik kan me zo goed indenken hoe je je voelt, het positief zijn dat houdt een keer op he! Zo voel ik het in ieder geval...iedereen zegt het komt heus wel...en ja dat zal ook wel...maar het wachten duurt op een gegeven moment gewoon te lang.
Ik heb het ook moeilijk gehad met mijn eerste uitgerekende datum dat is nu een half jaar geleden, dacht vandaag nog eigenlijk had ik gewoon een babytje van een half jaar kunnen/moeten hebben. Raar he! Ik ben direct naar mijn eerste mk weer zwanger geraakt, dus een vage termijnbepaling voor de 2e zw, ook die zwangerschap is misgegaan, die datum lag ergens begin juli. Met die 2e datum heb ik veel minder dan met die eerste, terwijl ik het emotioneel veel zwaarder had na die 2e miskraam.
Maar getsie niks aan, we willen het zo graag onder controle hebben/ zelf in de hand.. zo zuur  met zwanger worden heb je er zelf totaal geen grip op.
Toch schijnt positief blijven en er minder mee bezig proberen te zijn erg te helpen, maar hoe je dat doet...ik weet het eigenlijk ook niet zo goed.
De ene keer zit je lekkerder in je vel en kan je veel meer hebben dan een andere keer. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te richten op leuke dingen, werk, vriendinnen, opleiding maar helaas blijft het vervelend.
Succes in ieder geval met de naderende datum.
Liefs van mij.

Kat,

ik kan me je dip helemaal voorstellen, ik heb het ook wel even moeilijk gehad de afgelopen week en dat terwijl ik wel al weer zwanger ben.

Ik hoop echt dta je binnenkort toch weer die mooie positieve test hebt, dan kan je je daar op richten.
Ik wens je heel veel sterkte en ik zal voor je duimen.

Miep

Terug
Bovenaan