Bijna zover....

A

Anoniem

Guest
Nog een nachtje slapen en dan een weekend lang feesten. Morgenochtend gaan wij naar Roermond voor het Solar weekend Festival. En de weersvoorspelling is goed. Dus we gaan ervoor.
We zijn vanmorgen om half 10 de deur uitgegaan om Rowan naar opa en oma in Hoorn te brengen. Hij is nu dus voor de eerste keer logeren en dat gelijk voor 3 nachtjes. Het liefst zou ik hem altijd dicht bij me houden maar we moeten dit echt gaan doen. Anders wennen we er nooit aan. Ik weet dat hij bij mijn schoonouders in goed handen is.
Ik heb ze wel een dagplanning gegeven waar alle tijden van eten en slapen en zo op staan. Ik vind dat zijn ritme er in moet blijven anders ben ik het haasje als hij maandag weer naar huis komt. Maar mijn schoonmoeder weet ook dat ik er zo over denk en is het met me eens.
Vandaag ben ik nog even op het forum en dan zullen jullie mij even een aantal dagen moeten missen. Zal dat lukken dames??

Ik wil jullie dan ook een moederkloekloosweekend toewensen. Gedraag jullie en doe niet wat ik wel zou doen....

Groetjes,

Annemiek

Haihai

Heel veel plezier en ik hoop dat je het los kan laten! Lekker feesten!!!!!!

Groetjes
Rosanne

(we redden het wel hier, maak je geen zorgen, hihi)

He Annemiek,

Heel veel plezier het weekend maar dat gaat vast wel goed komen, je kleintje is in goede handen lijkt me, valt niet mee om te moeten missen maar het is zo weer maandag!!

Groetjes Monique

Ro zegt..... helaas... dan is ons feessie al weer voorbij. Maar ik weet zeker dat wij maandagmorgen op hete kolen bij de voordeur gaan zitten tot hij thuiskomt.
Maar eerst gaan we lekker genieten van alles.

Enne Rosanne... zorg jij dat de dames zich hier voorbeeldig gedragen?

Fijn om te weten. Zo, nu is alles geregeld en kan moeders uit dr dak...

Hee Annemiek,

Veel plezier!! Het wordt inderdaad mooi weer!
Spannend hoor Rowan het hele weekend bij opa en oma.
Lekker genieten en laat ff weten hoe het is geweest!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan