bijna zover...

Ook ik kom me hier weer eens laten zien is alweer te lang geleden..
Ondertussen zijn we alweer 39 weken zwanger en het kan dus echt elk moment gebeuren...spannend al zeg ik het zelf ik was er de laatste weken erg rustig onder maar heb nu echt iets van whaaa help...de kleine kan elk moment komen.
Mijn man is er erg rustig onder gelukkig maar als je met zn 2en loopt te stressen is ook niet alles, naar zijn idee zou het rond komende woensdag zover zijn, laat hij nou toch 9 van de 10 keer altijd gelijk hebben en dan slaat ineens de twijfel toe... kan ik het wel is alles al klaar in huis (wat al 2 maanden is) ligt alles alwel klaar voor als we naar het ziekenhuis moeten, is de camera opgeladen en de mobiele telefoons heb ik wel genoeg kleertjes ingepakt en nog in huis liggen ??? Jeetje wat komt er de laatste week nog veel op je af of ben ik nou gewoon de enige die dit heeft ?
Ondertussen waggelen we maar als een pinguin om boodschappen en rotzooien we maar wat in huis en genieten we toch van de laatste loodjes..Ik ben de zwangerschap nog lang niet beu,heb werkelijk nergens verder geen last van gehad maar we zijn zo benieuwd naar ons manneke, zijn uiterlijk en karakter en alles er om heen...
Zo ik heb me hart weer eens even gelucht en voor alle dames geniet van alles voor je het weet vliegen de weken voorbij !!!!

Liefs sylvia
 
Spannend he....ben nu 37 weken en het begint hier ook al aardig te kriebelen!! Fijn dat je nog lekker kunt genieten. Hier ook niet veel te klagen en dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker denk ik!
Verder ook heel herkenbaar wat je allemaal schrijft! :) Die bevalling kom je heus wel door en
Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen!
 
Terug
Bovenaan