Bijna zover!

Hey meiden,

Zit nu in de laatste cyclus voor we met ivf van start gaan! Net weer terug van vakantie, dus helemaal opgeladen voor de ongetwijfeld zware periode die komen gaat.

Op vakantie een vreemde ongi gehad, erg kort voor mijn doen, maar daar kijken we maar niet meer naar! Vond het allang best dat ik maar 1 dag echt ongi was en de dag ervoor en erna alleen aan het 'spotten' was.

Brenie, hoe staat het er met jouw ivf voor? En de andere meiden, hoe is het met jullie behandelingen/wachttijden?

Het wordt tijd dat dit forum leeg komt te staan, meiden! Zet 'em op de komende periode!

Liefs Daisy

Daisy zet m op. Een spannende tijd, maar hopelijk is IVF voor jou de manier om zwanger te worden, en kun je na 1 x al een positief bericht plaatsen. Ik denk dat velen met je meeleven!

Brenie is volgens mij op vakantie, de IVF is afgeblazen omdat ze maar weinig rijpe eicellen had. Dat was de latste stand van zaken volgens mij.

Sterkte en nogmaals: ik duim voor je.
Wenser

Heey Daisy

Hier gaat het allemal niet zo heel denderent... we kwamen thuis van vakantie..en me oma lag heel slecht in het zh...en die is dus zaterdag overleden, toen zondag was me vriend jarig..die dag werd ik ong... dus al met al heb ik een klote thuiskomst... en nu kan ik pas weer de 19de het zh bellen..dan zijn ze weer terug vn hun vakntie...dus dan weer een afspraak maken..en dan moet ik zoiezo meer gaan prikken... dus het is nog ffies wachten voordat we weer kunnen beginnen...

wat lief dat jullie ook aan mijn denken...meiden..

en het klopt helemaal me eicellen waren niet rijp genoeg om de punctie tedoen...en als ze het zouden doen zou ik maar 1 of 2 eitjes hebben gehad en dat zou zonde zijn..dus hadden we een gewone inseminatie gedaan...en dat is dus weer mislukt....

nou meiden jullie ook heel veel succes waar jullie allemaal mee bezig zijn...

en ik ga me weer ff afzonderen... alles gaat hier langs me heen...

XXXX Brenie

Hee Daisy,

ik zit in precies dezelfde situatie als jij. Volgende week gaan we naar het ziekenhuis voor het behandelplan. De voorlaatste keer had ik ook al een menstruatie van een dag. (Heb zelfs nog getest want wie weet was het een innestelingsbloeding). Maar nee hoor. De afgelopen maand had ik voor de verandering eens geen bruinverlies. Dus ik dacht: Nu is het raak! Ik kon me niet beheersen, maar de testuitslag (4 dagen voor NOD) is negatief. Mijn temperatuur is ook weer gekelderd volgens mij. Ik moet zeggen: ik word er toch, ondanks dat we gauw met IVF gaan beginnen, heel wanhopig van. Niet meer vrolijk, snel huilen, chagerijnig en niks kunnen verdragen van een ander.
Hoe ga jij daarmee om?
groetjes en veel sterkte!
Regina

Terug
Bovenaan