Bijna

Wie is er nog meer aan het aftellen?

Ik ben nu 37 weken en 4 dagen dus het mag! Iedere avond ga ik slapen en denk ik, zou het? En dan wordt ik 's ochtends wakker en voel ik als eerste de billetjes van de baby in mijn ribben duwen en denk ik, ah je bent er nog! Geen teleurstelling of opluchting maar gewoon het eerste wat ik die dag denk. Van mij mag de baby komen, ik ben zoooooo benieuwd. We weten niet of het jongetje of een meisje wordt dus dat is ok nog een verassing. En sinds twee dagen ben ik zo ontzettend moe, ik slaap een gat in de dag. En dan vraag ik me af, zou ik extra energie aan het opbouwen zijn voor de bevalling? Op een bepaald moment merk ik ook aan mezelf dat ik gewoon tekenen aan het zoeken ben, terwijl ze er helemaal niet zijn.

Zal je zien...... ben ik straks twee weken over tijd!

Liefs van mij!

Ja hier ook aan het aftellen hoor! Ik ben nu 37 weken. Maar heb nog niet het gevoel dat de baby zich binnen een paar dagen zal melden.
Ook al weet ik dat we een jongen krijgen, ben evengoed heel erg benieuwd. Hoe zal hij eruit zien, zal hij lijken op ons ander zoontje of totaal anders. Hoe zal het weer zijn zo'n kleintje.
Tegen mij is al gezegd dat ik waarschijnlijk over tijd ga, dus daar houden we dan wel rekening mee....
Geniet nog even van de laatste dagen/weken van dat kleine gefrummel in je buik...je zal het straks gaan missen hoor.

Liefs

o ik herken het zo, wil zo graag bevallen maar moet nog even een weekje wachten dan ben ik ook 37weken. en dan mag het thuis!!!!!
ik wil ons zoontje zooooooo graaaag zien!!!!
ik hoop elke dag dat het gaat gebeuren
heb wel een klein beetje angst weet niet waarom want de 1ekeer ging het goed maar toch...

kus kus inge

Oh wat gaat het al opschieten voor jullie! En die nieuwsgierigheid herken ik heeeelemaal! Wat zou het zijn...wij hebben geen idee, alleen dromen we er wel veel over..jongen/meisje? op wie lijkt het? Met welk karaktertje enz....
Nou we houden het nog even spannend en dan genieten geblazen!

liefs

Ook ik ben 37 weken en 4 dagen. Ben nu ook aan het aftellen. Alles staat klaar, ben er helemaal klaar voor.
Vanochtend weer op controle geweest. Beeb is nu volledig ingedaald, kan geen kant meer op.
Ik ben vooral nieuwsgierig hoe de kleine er straks uitziet. Wij weten wat het wordt, dus dat is geen verassing meer. (of wel!!!).
Gewoon benieuwd, wel of geen haartjes, ed.
En wie weet ga ik samen met Kiron 2 weken over tijd.

Liefs, Petra

Hoi

Hier zijn we ook al hard aan het aftellen!
Alles is eigenlijk klaar
Moet alleen de enveloppe nog schrijven
en wil het weekend het 1 en ander even in slaan
in de supermarkt (klein voorraadje)

Bij ons is het de 2de en we weten dat het
weer een jongen word maar ben wel heel benieuwd

Als ik nu wat voel dan denk ik ook kom maar op
ben er klaar voor

Ben maandag bij de verloskundige geweest en het is
ingedaald

Geniet er allemaal nog eventjes van..

groetjes Mel

Hey allemaal,

Ja ja bijna....ik was aan het lezen hier en toen belde manlief, vrienden van ons zijn in ziekenhuis...AAN HET BEVALLEN!!!!! Ze is/was een week voor mij uitgerekend! Whow ga ik nu gewoon op tijd of iets eerder bevallen schelen onze 2e kindjes net zoveel als ons 1e kindjes....grappig hé!
Heb even helemaal de kriebel ervan. Haha januaribaby word voor hun dus December baby.

Maar ik geniet nog van het zwanger zijn maar ben toch ook wel heel benieuwd naar ons 2e kindje.
Heb ook wel last van het nestel drang HET MOET KLAAR!!!!
Vandaag alles gewassen en dan kriebelt het wel van baby wanneer kom je nou zoals mijn zoon steeds tegen mijn buik zegt.
Ben 35w2d dus kan nog even hé!
Mama's geniet nog even want het is zo voorbij!

Liefs Rianne

Hoi hoi,

Zit hier te lezen en denk ja het word echt aftellen nu, geniet nog van het zwanger zijn maar heb toch ook wel zoiets van...kom maar.
Belt net manlief die had het nieuws dat hij een vriend van ons belde (hij ook chauffeur) dat zij al aan het bevallen is! 3 weken te vroeg. Ze was een week eerder dan ik uitgerekend! En met onze 1e kindjes was zij 2 weken eerder uitgerekend en zit er 4 weken tussen.....gaat het nu weer zo? Heb er even een kriebel van!!! Bij hun word jan baby dus dec baby!
Mijn nestel drang word steeds groter: ALLES MOET KLAAR!!!!
Nog even genieten want zo zien we maar weer, het kan nu zo voorbij zijn!! Nu even duimen dat het allemaal goed gaat bij ze.

Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan