Bijna...

Hey meiden,

Voor mijn gevoel staat ivf 1 voor de deur! Vandaag over precies 2 maanden hoop ik mijn nod te hebben en het ziekenhuis te bellen dat ivf 1 van start kan gaan!
En dan te bedenken dat ik in die 2 maanden maar 2,5 week hoef te werken en ook nog eens lekker 2,5 week op vakantie ga. Heerlijk nog even extra opladen voor de drukke en hectische tijd rondom ivf. Klinkt stom, maar ik heb er gewoon zin in. Ivf is blijkbaar ons ding en daar gaan we mee starten!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Daisy

Ik snap dat helemaal.Ik troost mezelf met de gedachte: 'nog maar twee keer ongesteld worden en dan beginnen we met IVF'. Of IUI of ICSI, we moeten dat traject nog helemaal in. We zijn nu zo'n 2,5 jaar bezig en alles ziet er goed uit bij mij. Mijn vriends zaad is niet optimaal,maar ook niet heel slecht, maar we hebben nu toch maar 25% kans op een natuurlijke zwangerschap (Ze tellen mijn leeftijd, zijn zaad en de duur van het uitblijven van een zwangerschap bij elkaar op).

Nou meid,jij heel veel plezier de komende tijd. Lekker ontspannen....

groetjes Gina

Gaat goed komen! Bij ons is de kans op een natuurlijke zwangerschap in principe niet verminderd, alleen na bijna 3 jaar nog niets... Bij beide alles goed... dus toch daardoor verminderde kansen.

Heerlijk nu de 'echte' actie zo dichtbij komt!

Succes met jullie behandeling. weet je al welk traject jullie ingaan?

X

Terug
Bovenaan