bijoortje

hoi moeders
ben 15 maart bevallen van en zoontje wesley(heb al een dochtertje van 2 ,5 jaar)  na een snelle bevalling van 4 en een half uur met en klein scheurtje

nou heeft ie een bijoortje
hebben meer kindjes dit en hoe is het bij jullie verholpen ???
wesley heeft vor zijn oortje 2 bultjes en een klein wratje ,de dokter wou hem niet afbinden en wordt doorverwezen naar kno arts
daar zouden ze dat kleine wratje weg halen met een klein verdovingtje
en de andere worden waarschijnlijk met 8 maanden onder kleine narcose weggehaald ,nou is dat kleine wratje na een week helemaal een zwart pitje en zal er denk ik een deze dagen er zelf afvallen
wie heeft dit nog meer??

kan ook duiden op nierproblemen maar hij plast enzo alles goed dus ze gaan er niet van uit ga wel vragen over een weekje als ik naar de kno arts moet voor een echo van zijn niertjes?/
gr marijke mama van wesley 15 maart en melissa

hey
allereerst proficiat met de geboorte van jullie kleine spruit.
Zelf heb ik geen ervaring met bijoortjes, maar weet wel dat dit tegenwoordig supergoed verholpen kan worden, had laastst een operatie op tv gezien. Dus het gaat helemaal goed komen bij hem.
Geniet van je gezinnetje.
groetjes belgske

He Marijke,
Allereerst profiat je kleine mannetje.
Toevallig dat ik wat op de forums aan het kijken was en bij jou topic aankwam.
Mijn dochter, ondertussen al 2,5 jaar oud is ook geboren met een bijoortje. Dat van haar zat op haar wangetje.
Eerst was het schrikken, maar daar zijn we snel overheen gekomen want ze bleek super gezond te zijn. (Tijdens de zwangerschap bleef de groei van haar hartje achter.)
Vlak na de geboorte zijn we naar de KNO-arts gegaan en hij heeft er naar gekeken. Het kon niet afgebonden worden, en ook niet weggebrand zoals ze het eerst meenden.
Wij zijn doorverwezen naar de plastisch chirurg, en met 1 jaar heeft het heel mooi weggehaald!!!
Het is onder narcose gedaan.
Nadat de hechtinkjes eruit waren gehaald kregen we pleisters voor het lidteken. Het ziet er nu heel mooi uit. Een klein rood plekje.

Ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt.
Groetjes Bloem

Terug
Bovenaan