bijpraten???

A

Anoniem

Guest
Hallo

Zoals ik net in mijn andere topic schreef, zou ik het geweldig vinden als jullie me van de belangrijkste hoogte en dieptepunten willen bij schrijven! Geef me tips!!!!!!!! welke topics zijn een must! Of een korte samenvatting.
Ik ben gewoon zo brutaal dit van jullie te vragen...
(scheelt altijd veel tijd)

Bij 0-1 jaar - voeding een hele hetze tegen Yvonne Z.
De redactie van Jonge Gezinnen heeft haar van het forum verbannen. De afgelopen dagen zijn er veel steunbetuigingen voor Yvonne geschreven (onder wie ik hihi), die de redactie vanochtend zonder pardon heeft verwijderd. Kennelijk kan de redactie niet tegen kritiek. Ik verwacht vroeg of laat ook verwijderd te worden, net als een paar andere mama's die een duidelijk standpunt in hebben genomen tegen JG. Een aantal van mijn geplaatste reacties zijn dus verwijderd!!! Diverse mensen hebben inmiddels hun abbonnement op hun tijdschrift opgezegd.

naast topics over voeding / slapen en babyverzorging....?

hoogtepunten zijn wel de nieuwste creatieve uitspattingen hier, de "spel-topics"

- het verhaal
- woorden domino
- foto-domino
- en natuurlijk de fotowedstrijd

Met het ontzwangeren en weg-ebben van torenhoge hoeveelheden zwangerschapshormonen, beginnen de baby-topics dus ook steeds meer plaats te maken voor niet-baby topics. Tenminste, dat lijkt wel de nieuwste trend.

tot zover mij observaties...

Blijkbaar telt hier vrijheid van meningsuiting niet zo bij JG. Maar een rel is het wel.

oh ja, inderdaad, hoe kon ik het vergeten! De hetze tegen YvonneZ.

Mama van marielle, wij kunnen elkaar een digi-handje geven. Ik wordt ook al gecensureerd... (lafaards).

@ Roan, inderdaad. ik vindt dat niet tof, maar wat doe je er aan. Het is uiteindelijk toch hun forum, niet een openbaar forum.  

Maar (en dat is een ander goed nieuwtje)  het  forum-leven gaat nog veel mooier en beter worden als het aan Roan ligt. Maar dat nieuwtje moet je misschien zelf maar vertellen.

-vandaag laatste dag van de fotowedstrijd
-oorbellen discussie
-je moet echt ff elk uur stemmen op Anne haar lieve foto,want ze wilt die camera zoooooooooooooo graag
-Uhmmmmmmm heleboel leuke spelletjes ,woorden domino ,foto domino,het verhaal
-Ik wordt geopereerd

groetjes Merel

Ik zit nog met smart te wachten op bericht over het chatkanaal en het forum. Trouwens Jannetje, je mag me gewoon Annemiek noemen hoor.

Terug
Bovenaan