bijten op speen

Hallo, Mijn zoontje is nu 3 maanden en bijt i.p.v zuigt op zijn speen. Zou hij aangeven dat ie toe is aan fruit/groentehapje? Nog een vraag:hij heeft ontzettend veel moeite met poepen en poept ook maar om de dag 1x, hij krijgt flesvoeding nutrilon. heeft iemand tips wat ik kan proberen?

groetjes ilona
 
Hoi!

Onze zoon had dat ook en aldus 'kenners' was dat gewoon spelen. Ik kon dan beter zijn handjes vasthouden en dan de fles wat rechterop omhoog en het gat iets groter maken dmv een vork. Wel gedaan en bij ons hielp het.
V.w.b. het poepen; onze zoon slaat ook wel eens een dag over en de volgende morgen is het bingo. Het drinkt Nutrilon 1. Zodra hij 2 dagen niet heeft gepoept dan krijgt ie een heel klein mespuntje boter in zijn fles, dat helpt!

Helaas is niet iedere baby exact hetzelfde, maar misschien heb je er wat aan!!

Groetjes,
Dorien
 
Hoi,

Je kan ook Omneo van Nutricia proberen. Wij gebruiken bij Wouter ook Omneo, dit is goed voor de ontlasting, bij darmkrampjes en mondje teruggeven. Sinds hij ook fruit en groente hap krijgt heeft hij elke dag en soms 2 x per dag ontlasting. Hiervoor meestal om de 1 a 2 dagen. Ontlasting is nu gewoon van hem, niet overdreven dun maar hij schijnt er geen last van te hebben. We hebben ook nog een tijdje half om half gedaan. De 3 schepjes nutrilon en 3 schepjes omneo per fles. Dit ging ook goed. Succes.
 
Terug
Bovenaan