bijten op tepel

hey meiden,

Mystelle is nu 4 maanden oud.
Ik geef haar nog volledig borstvoeding maar nu bijt ze elke keer op mijn tepels en ben al een keer gestopt met voeden op een boze toon gezegt dat het zeer doet maar ze reageert er niet ze blijft het doen. moet ik nu over op flesvoeding. Ook wil ze al graag brood en fruit in haar mond stoppen zou ze al vast voedsel willen hebben?

gr

Au au!dat is erg pijnlijk zeg!heeft ze nu al tandjes of doet ze het met haar kibbels?mn dochter heeft het destijds 1 keer gedaan.nu nog geen last van gelukkig van mij mogen die tandjes nog wel even wegblijven...
moeilijk om te zeggen of je ermee moet stoppen.misschien is het een fase of heeft ze last van tandjes die moeten komen.is een bijtring misschien geen oplossing?weet ook niet of ze daardoor toe is aan vast voedsel
liefs jootje

Hm, hier gelukkig niet echt bijten maar wel; heel plotseling het hoofdje weg draaien met mijn tepel in z'n mond... Auw!

Misschien inderdaad eens proberen of je kindje op een bijtring wil bijten?

Sterkte...

X
Evje

Herkenbaar, helaas.
Ik heb echt geen idee hoe je het kunt voorkomen. IK heb vandaag een bijtring gekocht om het uit te proberen.
Op advies van dekinderarts ben ik gestopt met bijvoeden. Onze dochter is weer veel gaan spugen sinds ik haar groent en fruit gaf. Ze was maar 400 gram aangekomen sinds 6,5 week dus nu weer volledig op bv.
Lees dus ook mee, op zoek naar de gouden tip om van het bijten af e komen.

Terug
Bovenaan