bijten!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

sinds korte tijd bijt tessa.
als ze boos word omdat ik zeg dat ze iets niet mag dan bijt ze.
als toevallig mijn hand in de buurt is bijt ze erin en worden haar ogen heel groot en spant ze zichzelf zo had aan dat ze gaat schudden.

wat moet ik hier nou mee.
moet ik er wat van zeggen of moet ik haar negeren?

gr shirley mama van tessa 10.5 maanden

Ik kan maar een ding zeggen.
Niet iedereen zou het met me eens zijn maar, Je moet haar gewoon zachtjes terug bijten zodat ze net voelt wat zij doet.

Veder denk ik dat je zeker moet zeggen dat het niet mag (gaat ze dan net zoals mijn dochter dan doet helemaal uit haar dak gewoon negeren) dan gaat het meestal snel over.

Je moet ook ff terug zoeken er is al ergens zo'n topic als ik het goed heb.

Gr Lique mama van, melanie 4 en lars 1 jaar

nou ik heb al een keer terug gebeten maar tot nu toe nog geen effect helaas hahah

gr shirley

Ja, ik ben dus niet van het terug bijten. Ik roep hard en boos AU! en zet mijn dochter weg van mij. Heeft bij mijn oudste dochter ook heel goed geholpen.

Zoe is vooral aan het slaan in je gezicht.... Inderdaad laten merken dat het je pijn doet en er bijvoorbeeld overheen laten aaien en daarbij dus erg blij kijkenhahaha
En dat gillen gewoon negeren en inderdaad even verder van je zetten.
Succes ermee!
Liefs kim

mijn dochter heeft er ook zo'n handje van om te bijten als iets niet gaat zoals zij het wil!Erg fijn!
Ik zeg met een hele lage stem NEE & au!
Daarna zeg ik dat ze moet aaien.
Op dat moment werkt het wel.... tot het volgende incident! haha!

Het zal wel weer een fase zijn, maar fijn is het niet!

Groetjes @nnie

nathalia heeft dit ook een tijdje gehad.
ik heb toen ook een topic geopend over bijten.
de een zei idd terug bijten, de ander zei straf geven (in de hoek zetten) de ander zei dat ik heel stug nee moest blijven zeggen.
met al die tips in mn achterhoofd heb ik toch maar besloten om gewoon nee te blijven zeggen, en haar in de hoek te zetten.
terug bijten heb ik ook in mn achterhoofd gehouden, maar was niet meer nodig. na een week in de hoek te hebben gezeten (elke keer als ze beet), vond ze er niks meer aan en deed het dus niet meer.

dus dat zou ik als tip geven. als ze je bijt, nee zeggen en in de hoek.
natuurlijk kruipt zo'n kleintje gelijk weg, maar dan moet jij haar weer terug zetten en zeggen dat ze daar moet blijven zitten omdat ze stout is.
kinderen snappen dat dondersgoed.
als ik nu tegen nathalia zou zeggen dat ze stout is, en ik zet haar in de hoek, blijft ze net zo lang zitten, tot ik haar kom halen. (dan zeg ik dat ze niet meer moet bijten, dan vraag ik een kusje, en dan is het goed.)
alleen in het begin moet je 1000 keer heen en weer lopen.

succes ermee. weet dat t erg vervelend is!

liefs, do

Terug
Bovenaan