<p>Lieve ouders,</p><p>ik ben nogal zoekende om de vaste voeding op te bouwen voor mijn zoontje 6,5maand oud. Bijvoorbeeld vlees, vis en ei. Kan dat al? hoe geven jullie dat (gupereerd, geprakt? Hoe heb je dat bereid?) en hoeveel geef je van wat elke dag?</p><p>jullie zouden me heeeeeel erg helpen door gedetailleerd te vertellen hoe jullie dat doen of deden met je baby van deze leeftijd!</p><p>Achtergrond informatie: hij is ongeveer 9kilo en 75cm</p><p>zijn voedingsschema nu:</p><p>8.00u fles 210ml opvolgmelk en beetje granenpap</p><p>11.00u fruithap: hele banaan, of perzik, peer, appel</p><p>12.30u fles 210ml opvolgmelk</p><p>14.00u broodkorstje en/of babykoekje</p><p>16.00u fles 210ml opvolgmelk</p><p>18.00u groentehap: ik probeer ongeveer 100-150gram groente te geven. Voorbeelden van zijn menu: courgette met rijstvlokken, of zoete aardappel, wortels met beetje aardappel, pompoen met beetje aardappel of rijst. Ik geef groente gepureerd. </p><p>19.30u fles 210ml opvolgmelk met beetje granenpap</p><p> </p><p>tips mbt dit schema zijn welkom!!! Voor mijn gevoel krijgt hij al best veel maar hij heeft er echt behoefte aan... fles minderen lukt echt nog niet.</p><p>alvast bedankt voor het meedenken!</p>