bijvoeding

jarne is alweer 41/5 maand oud en dus geprobeert om een beetje fruit en groente te geven hij kruiste elke avond als wij zaten te eten dus hehe hij mocht dan eindelijk van mama en tot mijn grote verbazing vind hij het heerlijk hij eet iedere dag een banaan of peer en een kleinbeetje groente hij is er gek op zijn jullie al begonnen?

Ja ik ben ook begonnen. Romy vindt het ook erg lekker ze blijft flink door happen. Ik geef haar 's middags fruit. Aan groente ben ik nog niet begonnen maar dat zal volgende week of zo worden.

Hoi,

Lasse was gister 4 mnd en heeft zaterdag voor het eerst fruit gegeten....
Hij was er echt aan toe en vindt het heerlijk...at gelijk het hele potje leeg haha...

Ik geef het hem 's morgens om 10 uur en ben gelijk over gegaan op 4 flessen....aangezien hij zo'n vreter is eet hij nu:

8:00 200cc
10:00 potje fruit
12:00 200c
16:00 230cc
20:00 230cc + 2 schepjes pap...

Vrijdag weer naar cb ben heel benieuwd want zie zijn hoofd bijna per dag groeien...

Poepluiers zijn ook geweldig (stinken nu veel meer blehhh) zeker wel 3 per dag net als zijn zus, die by the way het heel goed op het potje doet...

Groenten volgende week of dan die week maar ff kijken...

Liefs Randy

Randy, even een vraagje.
Als je om 8 uur de eerste fles geeft, dan slaapt de kleine toch weer om 10 uur voor het fruithapje?
Hou je hem dan wakker? Mijn mannetje is na zijn slaapje meestal zo'n vijf kwartier wakker maar daarna echt niet meer te genieten...

Groetjes
Renate

hoi hoi
de site doet weer raar, alles loopt door elkaar

maar Mara is ook gestart met fruit. Ze heeft gevoelige darmpjes en is niet zo'n drinker dus we doen het zo:

7.00 135ml
9.30 10 hapjes fruit
11.00 165ml
15.00 180ml
19.00 165ml
23.00 165 ml forte

ze is nu 59cm en 5230 gram
Mara slaapt sinds een week door en geniet echt van het fruit. breed lachend. Pap beginnen we nog niet aan want dat vult nog meer en ze drinkt al kleine flesjes. Ook doen we met fruit rustig aan, eerst deze 2 weken alleen peer, daarna kijken we pas naar een ander smaakje.
Zij is er aan toe, maar ja de darmen hebben ook nog een mening hihihi.
Elke dag is het geweldig, dat koppie als ze fruit krijgt

groetjes sabine

Is met Lasse heel erg verschillend....half 9 is hij goed en wel klaar met de fles, dan ligt het eraan wat er op de planning staat, soms gaat hij terug op bed en is dan om 10uur wel wakker en soms ga ik hem aankleden etc en dan speelt ie in de box en blijft gewoon wakker....

Lasse slaapt na het fruit-eten even en hij slaapt wel van half 1 tot 4 uur....

Ik bekijk het dus gewoon van dag tot dag....

Liefs Randy

Iris is nu 3,5 maand, dus nog niet begonnen met bijvoeding. Ik moet vandaag naar het cb, dus maar eens vragen hoe we dat kunnen doen straks als ze 4 maanden is... ik wil het dan wel gaan proberen, heb nog niet het idee dat ze er heel erg aan toe is, maar alleen al voor de foto's is het leuk, haha!

hoi
jeetje elk kind vind het geweldig.
nou ik heb het ook geprobeerd 3x
maar ze walgt ervan.dan is het huilen.
ze duwt het er gewoon weer eruit.
ff wennen denk.
ben nu gestopt,ze is nu 16 weken dus even proberen om te kijken hoe ze reageert ook omdat ze slecht drinkt dacht misschien geeft dit dat meer vulling.misschien slaapt ze dan ook beter.
aah leuke theorie maar helpt niet...hahah
gr marjan

Terug
Bovenaan