Bijwerking: oogproblemen?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb heel lang clomid gebruikt en ondanks de opvliegers heb ik verder geen bijwerkingen gehad. Nu heb ik moeten spuiten Lucrin,  Puregon en Pregnyl. Ik merkte dat ik met mijn linhkeroog wazig begon te zien dus ik dacht het ligt aan mijn lenzen ik heb vast nieuwe nodig. Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de oogarts en die wist niet wat het was. Mijn oog is nu ook kleiner als de andere en ik voel me echt voor schut lopen. Manlief en collega's zien het niet (tuuuuuuuuuuuuurlijk) Het is wel lief bedoeld van ze.
Maar goed nu blijkt dat ik vlekjes op mijn pupil heb waardoor het mijn zicht beinvloed ik heb zelf maar gevraagd of het door de hormonen komt. Ja dat zou best eens kunnen. Ik moest druppelen en een zalfje en het gaat wel weer over. Na een tijdje ( heb er nu sinds oktober last van) werd het ook beter mijn oog deed niet meer zeer. Hoe later het word hoe meer moeite ik heb met het openhouden. Nu ben ik even hormoon af we wachten tot we met ivf kunnen beginnen en het ik het weer. Ik zie zelfs met mijn bril op niet goed. Autorijden is erg lastig zo en Gevaarlijk en ik moet me zo concentreren met Rechts dat ik erg veel hoofdpijn heb. Ik heb volgende week weer een afspraak gemaakt bij de oogarts maar wilde toch even weten als ze me afpoeieren dat ik kan zeggen ik heb het aan meerdere hormoongebruikers gevraagd en zij hebben er geen last van.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Liefs Sabine

Hoi Sabine,

Jeetje wat een nare toestand zeg. Dat is echt niet leuk als je zo'n hinder hebt bij het zien. Ik heb zelf hier geen last van gehad (gelukkig) maar ja daar heb jij niet veel aan. Moet daar wel bij vermelden dat ik ook niet dezelfde hormonen als jij hebt gebruikt, ook wel belangrijk natuurlijk. In elk geval veel succes bij de oogarts en laat ajb weten hoe het is gegaan.

Groetjes Scorpy

Hoi Scorpy,

Ik dacht al dat het niet aan de hormonen lag en nu ga ik het ook gewoon zeggen ook.
In ieder geval bedankt voor het reageren en je hoort de uitslag van de week.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan