Bijwerkingen, blehhh, nog iemand???

Hallo meiden,

Spuit sinds enkele maanden menopur, en pregnyl.Ik spuit 130IE menopur, en 5000 IE pregnyl.Heb de pregnyl zaterdagmiddag gespoten, we hebben zaterdag, zondag en maandag goed geklust,hihi.Maar nu mijn "probleem ïk voel me zo k*t.
Heb ws zondag/maandag mijn ei gehad.Sinds zondag misselijk('s morgens)hele dag moe, chagerijnig, en ongelooflijk pijnlijke borsten!Dit heb ik normaal niet rond mijn eisprong.Zoals sommigen van jullie misschien wel weten had ik afgelopen maand 3 eieren, zou het kunnen dat ik me daardoor zo voel???
Ik denk dar het van de pregnyl komt, volgens mij kun je daar zwangerschapsverschijnselen van krijgen, maar dit is niet leuk meer!
Heb er ook nog nooit last van gehad, ben met menopuer wel omhoog gegaan deze maand, maar dat moet toch al uit je lijf zijn???

Zijn er meer meiden, die bijwerkingen hebben van de pregnyl???
en die zich ook zo rot voelen???

liefs mamavanjesse(anieska)

Ja! Heel herkenbaar! Bij mij is de luteale fase (van ei tot menstruatie) te kort en daarom spuit ik vanaf mij ei om de 3 dagen Pregnyl 1.500 IE in deze laatste fase. Afgelopen dinsdag heb ik de laatste pregnyl gespoten en woensdag had ik enorme last van mijn borsten! Zelfs als ik liep, had ik er last van. Vandaag is het al weer stukken minder.
Het meest vervelende vind ik dat ik iedere keer bij die verschijnselen ga denken dat ik misschien wel zwanger ben. De teleurstelling is des te groter wanneer dit niet zo blijkt te zijn. Moet nu wachten tot woensdag voor ik kan testen....
Succes!

Hallo meiden,

het is nu 9 dagen na de pregnyl, en voel me nog steeds niet mezelf!
Nog steeds erg zere borsten, ze lijken wel gekneusd!Idd met lopen, met alles wat ik doe, doen ze pijn!
En mijn hele gezicht zit vol met puisten, normaal heb ik er wel een beetje last van rond mijn nod, maar nu is het een week voor mijn nod en het lijkt of ik een krentebol ben!
Ook ben ik erg moe!!!
Had uitgerekend met de halfwaardetijd van de pregnyl dat het ong vandaag uit mijn bloed moest zijn!!!Wat zouden dit voor rare symptomen zijn???
Wel heb ik alweer een soort van zeurderig, stekend gevoel in mijn buik, dus ben bang dat het deze maand weer niet gelukt is!!!!

liefs anies

Terug
Bovenaan