Bijwerkingen IUI zonder hormonen

Hoi meiden,

Heb afgelopen zondag mijn eerste IUI gehad zonder hormonen. Ik heb vanaf de inseminatie al last van kramp in mijn buik (net zoals voor mijn menstruatie), heb geen bloedverlies gehad. Heb even de poli gebeld en zij geven aan dat dit wel eens voorkomt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ben zo bang om ongesteld te worden! (zou min nog een week duren)

Hoi - ik kan kan je niet verder helpen want ik ben niet bekend met IUI maar ik heb eigenlijk een ander vraagje: Hoe werkt dat precies IUI zonder hormonen? wanneer kiezen ze wel en wanneer niet voor een behandeling met hormonen?

Thanks en succes!

Hoi Moeska,

Na vruchtbaarheidsonderzoeken kwamen ze erachter dat bij mijn partner het aantal goed bewegende zaadcellen minder waren dan normaal. Bij mij is alles gewoon in orde. Wij hebben het advies gekregen om eerst zonder hormonen te starten. Verschilt denk ook per ziekenhuis.
Ik heb alleen voor de eisprong een injectie gehad om het eitje beter zichtbaar te maken.
Ben jij al begonnen met iets?
Hoop zo dat het in 1x lukt! Groetjes

Hoi Moeska,

Na vruchtbaarheidsonderzoeken kwamen ze erachter dat bij mijn partner het aantal goed bewegende zaadcellen minder waren dan normaal. Bij mij is alles gewoon in orde. Wij hebben het advies gekregen om eerst zonder hormonen te starten. Verschilt denk ook per ziekenhuis.
Ik heb alleen voor de eisprong een injectie gehad om het eitje beter zichtbaar te maken.
Ben jij al begonnen met iets?
Hoop zo dat het in 1x lukt! Groetjes

Nee nee, wij zijn nog met niks begonnen. We mogen in juni terug komen als we dan nog niet zwanger zijn. Bij mijn vriend is het hetzelfde verhaal als bij jouw partner - dus het zou kunnen zijn dat ze met hetzelfde advies komen als bij jullie.

Het gekke is dat een spontane zwangerschap al wel een keer eerder is gelukt (we hebben een dochter van bijna drie).

Maar ik ga ondertussen goed nadenken of dat we in juni terug gaan naar de gyn of dat we nog even aanplaren.....

Liefs

Hallo dd84,

Ik heb net mijn derde iui behnadeling achter de rug en afgelopen zaterdag de inseminatie gehad. ik herken niets van de buikkrampen waar jij over spreekt. Veel succes want ik weet het, het wachten is zwaar...

Hallo dd84,

Ik heb net mijn derde iui behnadeling achter de rug en afgelopen zaterdag de inseminatie gehad. ik herken niets van de buikkrampen waar jij over spreekt. Veel succes want ik weet het, het wachten is zwaar...

Hoi

Ik zit in de 1e ronde van IUI behandeling, onverklaarbare oorzaak van uitblijven spontane zwangerschap. Ik heb clomid gehad en jullie???
Hier geen bijwerkingen van gehad..2 eiblaasjes van 20 mm...

Gisteravond de Pregnyl spuit gehad, en zit nu midden in de nacht met een onrustige buik, misselijk, en klaarwakker te wezen achter de laptop.
Zaterdag ochtend inseminatie...

Ik hoor graag jullie ervaringen en bijwerkingen...

Gr Han

Terug
Bovenaan