bijwerkingen mexicaanse griepprik deel 2!

Ik heb eern reactie gezet, k zie m alleen weer eens niet! GRRR...

Nou Sunny wel grappig dat ze dat gedaan hadden zo geeft het toch nog een beetje een positieve en grappige draai aan het geheel MG! Hahaha! Ik heb het op het moment behoorlijk benauwd! Niet echt lekker! Ik wete net of het een bijwerking is van de prik, maar d8 zal t ff meedelen!

En die onderkeu's van jou haha die van mij zijn net zo gaten en de hele mikmak. Ik zal ook nog even nieuwe moeten gaan scoren! En dan wel te verstaan een maatje kleiner! Ja je leest t goed! Ik ben nog maar 3 kg aangekomen. Was weer een kg afgevallen dus ben al mijn reserves aan het opmaken! Ze zakken werkelijk van mijn kont af! Dus tijd voor nieuwe..... ben zo benieuwd hoe k straks uit de zwangerschap kom. Waarschijnlijk een aantal kilo's lichter dan voor mijn zwangerschap!:D

Liefs

Ik heb het ook benauwd maar dan omdat de beeb zo lekker met d'r hoofd in m'n ribben ligt te porren; ze ligt namelijk al weeeeeeeeeeeeken in stuit.... de gyn had het lichtelijke vermoeden dat ze niet gaat draaien omdat er zoooooo duidelijk voorkeur is.... als ik nl op de linkerzijde ga slapen gaat ze net zo lang liggen mieren totdat ik op rechts lig en een beetje ga liggen wiegen in bed.... dan valt ze ook in slaap.... wat een willetje zeg... NU AL!!!

Wauw Janne, heel goed meis met die 3 kg... ik ben nu ook afgevallen doordat ik zo ziek ben geweest... maar hoeveel weet ik niet.... maar net kwam m'n moeder met m'n boodschapjes binnen (liefffffffff) en daar zaten 2 pakken chocalate chip cookies bij... dus wat eraf was zal er na het weekend wel weer bij zitten want ze roepen me gewoon; eat me eat me.....

Ik heb vandaag wel last van harde buik... heel heel vervelend en wordt er lichtelijk zenuwachtig van... ook nog benauwd maar dat komt nog steeds door het snot in m'n hoofd.... verder heb ik nog steeds een gehoor alsof ik rechstreeks uit de disco kom lopen; dat suizen op je trommelvliezen... heel heel irritant....

Ben trouwens toch nog geslaagd voor een maxicosi... heb de Dutch Sky bij elkaar gezocht gekregen. De MC uit Emmen en de voetenzak uit KEsteren... de nieuwe lijn vind ik echt helemaal niets aan en de vorige had ik verkocht.....

Ga gauw ff broodje smeren en rustig bankhangen.. hopelijk zakt dat harde gevoel in m'n bovenlichaam weer....

Pfff , zie nu dat mijn reactie van gister er ook niet bij staat....
Gister de prik gehaald ,
Vanmorge toen ik opstond alleen wa last van een stijve arm alsof ie helemaal blauw is ...
Verder gelukkig nergens last van!

Nee het schiet lekker op met de reacties!! Het is vervelend he die harde buiken, als k een dag iets te veel heb gedaan dan.... ooo dan moet k weer gaan liggen! Soms!! En dan idd die benauwdheid... grrr.. en als je een klein stukje gelopen hebt dan ben je al helemal buiten adem!

MMMM lekker choco chips! Zijn je zakjes al leeg?

Leuk dat je een nieuwe maxicosi hebt! Ik heb de oude van Senne nog bewaard, hij is ook nog van mijn nichtje geweest, maar hij is gewoon antraciet met een paar zilveren sterren erop dus dat kan voor alletwee.
By the way weet inmiddels al wel wat het word! :D Heb ff extra echo gehad, alleen Corne weet t nog niet dus... haha hij wil het niet weten!

Nou fijn weekend!

Terug
Bovenaan