bijwerkingen naar stoppen met de pil

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wie kan mij helpen?
Ben nu ongeveer 1 maand gestopt met de pil!
En inmiddels 1 week overtijd en heb allerlei rare bijwerkingen.
Zeer gevoelige tepels enorme krampen in mijn onderbuik misselijk in de ochtend en enorme stemmings wisselingen en een wat  dikkere onderbuik.

We hebben het wel 1 keer onveilig gedaan, omdat ik dacht dat mijn eisprong al was geweest. Heb zwangerschapsstest gedaan en die zegt dat ik niet zwanger ben.
Test ik te vroeg? Of zijn het bijverschijnselen naar het stoppen van de pil

Wie kan mij helpen wie herkent dit?
x
Mij

Hoi, het lijkt me raar dat je zulke bijwerkingen hebt na het stoppen van de pil,het lijken wel zwangerschapskwaaltjes,misschien kun je beter over een paar dagen nog een test doen.
Wanneer was je laatste ongesteldheidsdatum??

Dit "probleem" heb ik zelf ook gehad na het stoppen met de pil.
Ik was toen ook niet zwanger. Wel is het misschien verstandig om een test te laten doen aan de hand van een bloedonderzoek daar ook een zwangerschapstest niet altijd nauwkeurig is. (Vriendin heeft 4 testen moeten doen en was inmiddels drie maanden zwanger toen deze eindelijk positief bleek te zijn)

Hoi

Dankjewel voor jullie reacties.
Ik ben nu 9 dagen overtijd (volgens mij pil cycles)
Volgens de zwangersschapstest kan as woensdag testen. In de bijsluiter staat als je gestopt bent met de pil en je niet weet wat je cycles is kun je het beste 19 dagen naar de "bevruchting" testen dus vindt het wel heel erg spannend allemaal.

Dus zo'n zwangerschapstest kan ook fout zijn???

vanaf wanneer kunnen ze het uit het bloed halen dan??

weet niet zo goed wat ik moet doen?

x mij

Heej,

Schijnbaar is het in het bloed eerder vast te stellen als in je urine, en ook betrouwbaarder maar veel duurder natuurlijk, bij de dokter rekenen ze een assistent-consult en een test heb je gehaadl voor ongeveer 7euro bij de schlecker of 1,49 bij www.premom.nl

Succes!

Terug
Bovenaan