bijwerkingen Utrogestan of mag ik stiekem hopen?

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten zit ik op het wachtbankje (1ste ICSI)  en mag ik testen in het weekend van valentijnsdag! Ik gebruik nu Utrogestan (vaginaal) en voel me sinds 2 dagen echt hondsberoerd. Ik ben misselijk, heb hoofdpijn en nauwelijks trek in eten. Ik voel me ook een beetje down en ben ontzettend moe.

Van alle hormonen die ik hiervoor gebruikte Puregon, Cetrotide en Pregnyl heb ik helemaal geen last gehad. Ik ben dus wel verbaasd dat ik me nu zo slecht voel.

In 2006 heb ik een zoon gekregen (op de natuurlijke manier) en ik weet me te herinneren dat ik me toen net zo beroerd voelde in de eerste 16 (!!) weken.

Jullie snappen dat ik ergens ook wel hoop dat dit een goed teken is en de ICSI is aangeslagen. Maar.........als ik de bijsluiter van de Utrogestan erbij pak dan lees ik alles wat ik hierboven heb als bijwerking en stuiter ik toch wel weer van mijn kleine rose wolk.

Heeft iemand van jullie heftig gereageerd op de Utrogestan?

Groetjes Marieke

Hoi Marieke,
Wij hebben ook onze  1e  icsi gehad in okt `08 en ik moest ook die bolletjes innemen.
Ik weet nog dat ik ook geen trek in eten had en dat ik een opgeblazen gevoel had.

Van die bijsluiter word je idd niet echt vrolijk. Ik heb me ook suf gezocht op internet om toch iets te vinden wat op mijn situatie leek.

Ik ben trouwens wel zwanger!

Ik wens je heeeeel veeeeel sterkte met wachten en hopen dat het gelukt is!!

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan