Bijwerkingen van Clomid???

He Meiden,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand antwoord heeft.....
Ik ben gisteren begonnen met 2 tabletten Clomid voor 5 dagen.....En gisterennacht werd ik rond 2 uur wakker met kokhalsneigingen....en vanmorgen lopen overgeven.....

Weet iemand of zit een bijwerking ervan is??? Want hiervoor heb ik altijd 1 tablet gehad.

En als jehebt overgegeven.....is dat de Clomid niet uit je lichaam?? Ik heb t om half 8 ingenomen gisteren avond en vanmorgen om half 9 overgegeven. Dus ik denk dat t wel is opgenomen maar zeker.......ben ik niet....

Ik hoop dat iemand antwoord heeft....

Liefs Flower

Hoi Flower
wat vervelend dat je van die bijwerkingen hebt.
Ik slik ook al een hele tijd 2 pillen per dag maar heb nog nooit overgeven eigenlijk nooit bijwerkingen alleen dat ik heel snel sjagarijnig wordt maar daar blijft het bij.
Als ik jou was kan je beter ff je verloskundige bellen en je situatie uit leggen misschien dat je er 2 pilletjes dan bij krijgt.
Ik denk dat het niet zo erg is dat je hebt overgegeven want er zitten aardig wat uren tussen.
Ik had vorige maand ook diaree en had de 100mg pillen ook op de eerste dag ingenomen in de plaats van de 3e dag maar heb ook 3 eitjes zien groeien.
Ik maakte me ook druk maar dat viel gelukkige mee dus ik zou gewoon ff belen dan kunnen hun je een beetje gerust stelen.
Ik hoor het wel van je.
GR NIEM

Dank je Niem,

Ik denk als ik me morgen nog zo voel dat ik wel even bel naar de gynacoloog.....maar die zijn vandaag gesloten i.v.m. de carnaval!!

Groetejs Flower

Hoi Flower,
Het kan inderdaad een bijwerking zijn maar hij komt niet erg vaak voor. Ik denk echter niet dat het een probleem oplevert omdat er al zoveel tijd tussen zat. Kan me voorstellen dat het erg vervelend is en als je er de hele kuur last van blijft houden zou ik als ik jou was contact opnemen met je gyn. Hoop voor je dat je verder nergens last van hebt. Ik wordt er altijd erg chagrijnig en emotioneel van.
Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan