bijwerkingen

Gisteren zijn we met zijn drietjes om de mex.griepprik geweest en ik ging gisteravond slapen en ik voel toch echt OPEENS mijn benen. En ja hoor, de hele nacht al doen AL mijn spieren pijn die ik heb en kan ik geen houding vinden om te slapen. Echt zo shit! De kids liggen nu nog lekker te slapen en ik zit hier al. Ik wilde vanochtend lekker de sneeuw in, maar daar zal niks van komen. Ik ga zo eens op zoek naar paracetamol. Pfffff, die stomme rotprikken ook! Ik ben wel blij dat ik het heb en niet Isabelle, maar toch is het rot. Zo ik heb even geklaagd!

groetjes Babybelle

Hee Babybelle,

Je benen? Hebben ze jou dan in je been geprikt?
Ik had de eerste keer 3 dagen een zeer pijnlijke arm en nu bij de tweede keer zit er een dikke bult op maar doet ie niet zo'n pijn.
Vervelend he? Bij andere vaccinaties heb ik dat nooit gehad.
De eerste keer had Sven nergens last van. Nu bij de tweede prik had ie 's avonds koorts en was ie de volgende dag wat hangerig maar nu is ie weer helemaal de oude!

Groetjes,
Maike

Wij zijn de 2e ronde niet geweest omdat beide kids verhoging koorts hadden. De vorige keer had ilona flink koorts en allbei flink last van hun armpje.

Tja, jij kunt het beter hebben dan Isabelle, maar het is zoooooo vervelend! Ik hoop dat je vandaag, als allebeid de kids slapen, ook nog even kunt bijtanken. O, ik bedenk me dat die druif van jou vindt dat ze geen slaapje meer nodig heeft, hihi. Ehm, nou, dan zet isabelle vanmiddag even aan de duplo en duik jij even op de bank.

sterkte!

Ik had bij de eerste prik echt heel erg last van mijn arm. Voelde hem echt een aantal dagen, beurs gevoel zeg maar. En van de tweede prik heb ik eigenlijk geen last gehad. Terwijl het zetten van die prik wel meer pijn deed.

Hier ook niet meer geweest bij de tweede..We hadden onze portie wel gehad na de eerste..
Lieve was toen al vijf dagen ziek...
Het blijft rot, en je hoort toch veel mensen met klachten ja..gek..
Hopelijk komt het in de loop van de dag goed!!
Gr Rina

Birgit had bij de 1e prik amper last, een beetje hangerig en haar armpje was gevoelig. maar na de tweede was het net ff wat erger, huilen om niets en 's avonds hoge koorts was het de dag erna over.
Ze zeiden ook de 2e prik heftigere reacties kon opwekken.
Dus ik denk dat het een goede keus was om niet te gaan als je na de eerste al een enorm ziek kind thuis had!

Gelukkig zit het er weer op!

Mijn dochtertje kreeg hem gisteren en vandaag heeft ze hoge koorts, ze klaagt over een 'volle buik' (misselijk?? Geen idee), wil alleen maar op de bank liggen en ik mag niet aan haar arm komen. Van de eerste prik heeft ze geen klachten gehad maar dat heeft ze nu ruimschoots ingehaald! Arme meid. Hopen maar dat het morgen over is, kunnen we nog lekker even de sneeuw in!!

Terug
Bovenaan