bijzonder hoor

maanden lijkt het of ons oktoberforum niet vooruit te branden is...en zie nu....we staan bovenaan!!!
alles word steeds realistischer. nog even en we hebben hopenlijk snel onze kleine wondertjes in onze armen liggen.

ik vind de laatste loodjes wel behoorlijk zwaar. ik heb het idee dat ik nergens anders meer aan kan denken. bij elk pijntje of elke harde buik denk ik: is het begonnen?! best slopend. ik probeer afleiding te zoeken,maar dat valt niet mee.
ik hoop toch echt dat het nu snel gebeurt. nog 1,5 week en dan ben ik uitgerekend. dus van mij mag het nu echt wel gebeuren!
succes meiden met de laatste loodjes!

Ben bly dat k,niet de enigste ben ik zit er ook helemaal doorheen en by elk dingetje denk je yes t,begint ik ben as maandag uitgerekend m,n zoon is met keizersnee geboren morgen moet ik weer naar de gynacoloog gaan datum plannen dat k,wordt ingeleid volgende week anders wordt de kans te groot dat die keizersnee litteken gaat scheuren stiekem hoop ik dat k,wordt gestript morgen of dat hy zegt kom vrydag maar dan wordt je ingeleid k,vindt t,erg spannend

Ik weet helemaal wat je bedoelt, ook ik vind het nu erg zwaar, ben morgen uitgeteld en ik ben er nu ook echt wel klaar mee!
Wachten duurt lang en alles is idd ergg zwaar.
We moeten nog even volhouden!!

Terug
Bovenaan