Bijzonder nieuwtje

A

Anoniem

Guest
Aan de meiden die niet de moed mogen opgeven,
Een vriendin van mijn vriend had hem 3 jaar geleden verteld dat je net bezig was met zwanger worden. Wij vonden het leuk nieuws, maar na een jaar vraag je je toch af waar het goede nieuws blijft.
Mijn vriend heeft er verder niet naar gevraagd en het scheen dus niet makkelijk te lukken. Ze moest toen heel structureel gaan temperaturen en zodra haar temperatuur omhoog schoot haalde ze haar man uit hun zaak naar boven, om onmiddelijk te klussen.
Uiteindelijk is het een paar maanden geleden gelukt en ze is nu al een aantal maanden in blijde verwachting.
Ik denk dat zij allang de hoop hadden opgegeven, maar het is toch gelukt.
Het helpt mij in ieder geval om iets minder te stressen na de 9 maanden die we achter de rug hebben. Hopelijk kunnen we allemaal wat rust en geduld in ons krijgen, want dat schijnt te helpen!!!
Succes allemaal.
xMije

Ha die Mije,

Soms vraag ik me inderdaad ook wel eens af of je na hele lange tijd toch nog spontaan zwanger kan worden.... blijkbaar wel dus!
Ik lees trouwens wel op allerlei internetsites dat je bij een temperatuurverhoging eigenlijk al te laat bent met klussen???!!

Wat betreft mijn afstand nemen: ik kom heus nog wel geregeld even op het forum kijken maar door dat bijhouden van die lijst kwam ik er bijna dagelijks en dat wordt me gewoon een beetje te veel. Ook al omdat ik steeds dezelfde vragen voorbij zie komen en het eerlijk gezegd inmiddels wel een beetje gehad hebt met die beginnersvragen... Ligt niet aan die meiden hoor, het is goed dat dit forum er is om antwoorden te geven maar zelf ben ik dat station (helaas) wel al gepasseerd.

Ik vind het ook wel leuk om regelmatig contact te houden, we zitten toch een beetje in het zelfde schuitje (10 maanden al, haha). Voel jij je af en toe ook zo'n enorme kluns? Als ik om me heen kijk, lijkt iedereen zonder problemen zwanger te worden (of in ieder geval binnen een half jaar ofzo)en dan krijg ik vaak zo'n enorm klungelgevoel bij onze pogingen.... !

Ik hoop toch zo dat het bij jou en mij dit jaar nog raak zal zijn!
Is jouw nieuwe NOD de 18e oktober?

Groet, Juul

Terug
Bovenaan