Bijzonder voorrecht

Ik heb gisteren iets bijzonders gekocht de angelsound heartdoptone.

Een ongevaarlijk apparaat met gel om lekker thuis naar het hartje te luisteren. En zojuist ben ik gewoon even gaan liggen en hebben we saampjes met elkaar gepraat. Het is zo anders dan bij de vk.

Je bent thuis en alleen en samen met je kleine verrassing.

Ik ga nu elke ovhtend bij het opstaan 5 minuutjes samen doorbrengen en luisteren naar het hartje. Het geeft me zo een vertrouwd en gerust gevoel.

En daarnaast hebben we video beelden gemaakt ban de laatste echo. Als ik daar naar kijk en luister naar live hart actie smelt ik en drijf ik weg op de roze wolk.

Voor alle mama's maar vooral mama's die het voor het eerst worden doe jezelf een cadeautje, het kost €30 online maar het is goud waard!

Droom droom droom droom droom.....

oef, ik wil zo'n ding juist niet in huis, als ik t hartje even niet zou kunnen vinden zou ik compleet in de stress schieten...van de week had de vk al moeite het te traceren (kindje lag gewoon al te hoog, maar goed, niets aan t handje dus)...Ik laat het gebruik hiervan over aan de professional...

Maar fijn dat jij er van kan genieten!

Heb dat app ook al een kleine week in huis. Voel me gelijk gerust gesteld als ik denk dat er iets mis is. Maar heb met mijn vriend afgesproken het maar 1 keer in de week te gebruiken.

Toen ik las dat het voor de kleine extra stress op kon leveren ben ik afgehaakt. Maar dat is alleen bij langdurig en veelvuldig gebruik ofzo.

Maar het lijkt me wel heel leuk om te horen.

heb er ook eentje was vooral voor de geruststelling tijdens vakantie. heerlijk om even samen te luisteren naar de kleine.

Terug
Bovenaan