Bijzonder!

Ik heb twee katers, die beiden geen schootkatten zijn. Eén van de twee is één keer op schoot komen liggen, namelijk de avond dat mijn oma overleed, waar ik een hele sterke band mee had. Nou ben ik bezig om zwanger te raken en zat ik net achter de computer mijn zogenaamde 'vruchtbaarheidskalender' te bekijken en als ik inderdaad zwanger zou zijn geraakt, is vandaag ongeveer de dag van innesteling. En terwijl ik dat zit te lezen, komt die poes heel voorzichtig, pootje voor pootje, op mijn schoot liggen. Toeval? De tijd zal het leren. Maar als ik zwanger blijk te zijn, is dat toch wel heel bijzonder, of niet?
 
Hoi
ook ik heb een bijzonder verhaal over een van mijn katten,
Ik werd begin februari, heel erg verkouden,barstende hoofdpijn en was ook werkelijk uitgeput, zo moe, ik melde mij daarom ook ziek op mijn werk.
dezelfde week begon een van onze twee katten te hoesten, we dachten eerst haarbal of zo.
naar de dierenarts geweest omdat het steeds erger werd, leek om bronchitus te gaan.Ze hoestte de hele dag door en ging er slecht uitzien, paniekerig uit haar ogen kijken.
kreeg medicijnen zijn in totaal in 6 weken acht keer bij de dierenarts geweest,er werd zelfs een hartfoto gemaakt, er was steeds niet helemaal duidelijk wat het probleem was.vier soorten antibiotica en ook prednison gehad.We besloten dat we stopten met al die rotzooi te geven en te kijken hoe het afliep, Kitty is nog geen jaar oud en wel een echte kroel die de hele dag kan lopen te spinnen.
Intussen bleek dat ik ,ook sinds begin febr zwanger was, voelde mij ook de hele tijd ziek, emotioneel een puinhoop.
Toen bleek dat mijn zwangerschap misging, in de 9e week kreeg ik een miskraam.
sinds de 10e week hoest Kitty niet meer.

Nu ze sind deze week, ineens af en toe weer zo ´n hoestbui heeft,vraag ik mij af zou ik.....

Jeanette
 
Hoi,

Wil geen hoop aanpraten, maar onze kat (absoluut geen schootpoes) is sinds ik zwanger ben helemaal verzot op mijn schoot en nu ook op m'n buik!
We vonden het wel raar dat ze ineens op m'n schoot kwam liggen, maar achteraf was ik toen een week of 4 a 5 zwanger!
Nu met 33 weken vind ze het nog steeds leuk op schoot, al begin ik het wat minder te vinden als ze op m'n buik wil klimmen....

Hopelijk heeft jouw kat ook voorspellende gaves!

G.
 
Heb eerder gehoord dat een kat zo iets kan aanvoelen. Sommige katten willen voortdurend op schoot of op je buik omdat ze op 1 of andere manier weten dat er iets gaande is.

Een grappig verschijnsel dacht ik zo.

Mijn katten zijn allebei knuffeldozen, dus daar zal ik het niet aan merken.
 
Terug
Bovenaan